Skip to main content

Ik heb pas een nieuwe afstandsbediening ontvangen (via het forum, want op de site werkt het aanvragen niet). Maar deze doet ook al niets meer! Geen lampje, niets (ook niet met andere batterijen). Wat is er net deze afstandsbedieningen dat ze het zomaar en zo snel kunnen begeven? Met de oude versie heb ik nooit problemen gehad.

Maar goed, we hebben dus weer een nieuwe nodig. Kan er weer een opgestuurd worden?

Hallo @DeGraafHeijl ,

Misschien toch even zelf proberen via de site met behulp van onderstaande instructie ? 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Dat heb ik al heel vaak geprobeerd. Ik krijg steeds de melding dat er een fout is opgetreden en ik het later nog eens moet proberen.

Ik heb Chrome en al lang kpn is...


Kpn ID bedoel ik


Er komt nogmaals een nieuwe afstandsbediening jouw kant op @DeGraafHeijl