Skip to main content

Ik wil mijn afstandsbediening koppelen aan een Dual tv, maar kan de code niet vinden

Hallo,ik wil graag mijn ab koppelen, aan mijn Dual tv,maar kan geen codes vinden!

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


@De B  Wellicht een van deze :

DUAL 005 022 090 168 180 197 217 230 261 325 328 525


Helaas niet gelukt!


Ik vermoed dat het een wat oude tv is. Het merk is ooit een tijdje bij Blokker verkocht maar verder niet.

Er zijn meerdere topics over. Het is nog niemand gelukt. Gebruik dus om je tv aan/uit en harder/zachter/mute te zetten diens eigen afstandsbediening.

Het waren HDready televisies. Geen volledig HD.


Ja klopt,dat het een wat oudere tv is! Hoe oud dat weet ik niet,ik heb hem gekregen voor de slaapkamer! In ieder geval bedankt!


Welk model afstandsbediening heeft u eigenlijk?Met de cijfers boven of onder?De codes zijn namelijk per model verschillend.

 


De cijfers boven!


Oke,wat gebeurt er als je code 691 of 692 doet?of 328 337 625 657.


Hij doet het nog niet.......


Dan weet ik het ook niet meer......Je zou kunnen proberen alle codes uit de hele lijst te doen maar daar moet je natuurlijk wel zin in hebben.Het is bij mij na een kwartier gelukt met een philips tv.Mocht dit wel werken,plak dan een stickertje met de code op de achterkant van de tv.


Ja lastig! In ieder geval bedankt voor de moeite!


Probleem met Dual is dat het al sinds halverwege de jaren '80 geen echt merk meer is. De naam is in handen van de Amerikaanse tak van een Z-Koreaans bedrijf nml Namsung Corporation.

Het is wat de industrie een plakmerk noemt. Hetzelfde model kan dan ook nog eens van verschillende fabrikanten komen. Ziet er uiterlijk dan zelfde uit, maar aan de binnenkant kan het anders zijn. En dus ook de IR codes.