Skip to main content

Vraagje 

onze afstandsbediening reageerd niet meer goed.

niet alle knoppen reageren meer goed 

nu wil ik een nieuwe aanvragen maar er word steeds aangegeven dat er een storing g is op getreden en het later moet proberen maar t lukt nog steeds niet

Hoi @RamonM . Ik begrijp dat het via de website niet lukt? 

Ik neem aan dat je onderstaande url geprobeerd hebt?

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm

Hierbij is het belangrijk dat je thuis, op je eigen netwerk zit. 

Mocht het nog steeds niet lukken, kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Lukt nog steeds niet 

gedaan


Wat voor type ontvanger is het? Dat moet ik even weten omdat we verschillende afstandsbedieningen hebben.


Arris vip

2952


Er is een nieuwe onderweg. Met wat geluk valt ie morgen door de bus. Anders begin volgende week. 


Super bedankt

wow! Wat een service zeg


Helaas nog niks ontvangen 

kunnen jullie zien waar hij is


Hmm. De aflever datum zou 6-4 moeten zijn. Tracking is blijkbaar niet mogelijk. Het lijkt er op dat ‘ie hier wel de deur is uitgegaan. Heb je ondertussen al iets ontvangen?


Ik heb net in de PostNL app gekeken en hij zou vandaag moeten arriveren


Beste kpn,

 

Het is ne 1x gelukt om de afstandsbediening in te stellen. Daarna is deze gevallen en probeerde ik dit nogmaals.  Helaas na serieus 25 pogingen geef ik het op. Als ik contact opneem krijg ik telkens dezelfde uitleg.  Wat te doen?  

 

Groetjes, 

Mireille


Hoi @Mireille.verbeek . Welk type afstandsbediening heb jij? (bluetooth of infrarood?)  Gaat er nog wel een lampje branden als je op een knopje drukt?


De pijltjes toets “naar rechts” van 1 mijn afstandsbedieningen werkt niet meer.

Bij het aanvragen via de website krijg ik de melding: Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.

Ik kan alleen een vip5205 afstandsbediening aanvragen via 08000402. Ik heb geen vip5205 afstandsbediening.

Kan men mij via deze weg een nieuwe sturen?

Het betreft Versie D3 (meegeleverd vanaf december 2014) voor een Arris VIP2952

 

Groetjes,

Jan


Goedemorgen@Erwin_  zie bovenstaand verzoek.

 

Groetjes,

Jan


@koster929 : Er komt een nieuwe jouw kant op!