Skip to main content

Beste,

 

Helaas lukt t niet om via de site een nieuwe afstandsbediening aan te vragen. Sms met link geeft een foutmelding en de bot geeft aan dat ik dat via de site moet doen. 

 

Graag even doorgeven waar en hoe ik een nieuwe aan kan vragen. 

 

Gtjs Inge

Hallo @IngeLens ,

 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

 


Thx Noordzee! Ik heb mijn forumprofiel aangevuld met de benodigde gegevens


Beste,

 

Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening. Heb de aris5202 en aanvragen via de site lukt niet

 

Grtjs Inge

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic


Goede morgen @IngeLens . Dat klopt, voor deze ontvanger kun je die afstandsbediening niet via de site aanvragen. Het snelste is om te bellen, dat kan via het gratis nummer 0800-0402. Andere optie is je forum profiel in te vullen, dan komt binnen een paar dagen een moderator erop terug en gaat een afstandsbediening voor jou regelen.


Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op @IngeLens


Hoe bestel ik een gratis afstandsbediening voor de VIP5202? Door te bellen word ik weer verwezen naar de webpagina waar ik advies kreeg te bellen naar 08000402. 


Hoe bestel ik een gratis afstandsbediening voor de VIP5202? Door te bellen word ik weer verwezen naar de webpagina waar ik advies kreeg te bellen naar 08000402. 

Hallo @PauloM die vraag hoef je niet steeds in verschillende topics van anderen te stellen, dat geeft alleen maar verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen, zie mijn reactie in een ander topic waar je dezelfde vraag stelde.

 


Duidelijk Jan. Reageerde eerst in het draadje van anderen maar kreeg het gevoel dat die waarschijnlijk als gesloten beschouwd worden en niet meer gezien/gelezen door de moderators. Vandaar dat ik hem nog een keer als aparte vraag heb gepost. Leerpuntje.