Skip to main content

Goedemiddag allen,

De afstandsbediening van mijn TV werkt niet meer volledig. Ik heb de batterijen al vervangen maar dit werkt helaas niet. 
Ik kan alleen nog het volume aanpassen en de TV aan/uit zetten. Ook blijft er een blauw lampje branden. 
Ik heb geprobeerd KPN te bellen maar toen kreeg ik een SMS met een link waar ik een nieuwe afstandsbediening kan aanvragen. Wanneer ik dit wil doen komt het volgende bericht in beeld: ‘Je hebt de 4k tv-ontvanger (de VIP5202). Neem contact met ons op, dan helpen we je verder.’ Echter krijg ik geen contact met KPN. Hoe nu verder?

 

Ik hoor het graag!

Hoi @Romée Boon ,

Al eens de afstandsbediening gereset?Dat doe je naar mijn weten door rood en blauw 5 seconden tegelijkertijd in te drukken en daarna OK.

Mocht dat ook niet baten kan ook een moderator hier vast wel een nieuwe afstandsbediening voor je bestellen.Wil je daarvoor nog even je profiel invullen?🙂


Wat vervelend. Zonder afstandsbediening doe je niks. Heb je toevallig nog een ouder model afst.bed. liggen? De 5202 reageert ook (nog) op infrarood namelijk.

De helpdesk is vandaag tot 17:00 uur bereikbaar. Daarna op 2 januari weer vanaf 08:00 uur.

Gratis nummer 0800-0402 .

Succes.


Hi allen!

 

Bedankt voor de reacties! Het is ondertussen gelukt en er wordt een nieuwe AB opgestuurd!

 

Dank jullie!