Skip to main content

Krijg steeds een foutmelding als ik een afstandsbediening wil. Mijn afstandsbediening werkt niet meer

Hi @Werkplein, ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt. Welkom!

Wanneer het via de link niet lukt kan het altijd nog via ons of de klantenservice. Als je jouw Forum profiel even aanvult dan zorg ik dat er zo snel mogelijk eentje jouw kant op komt! Je kan ook even met ons bellen via 0800-0402 hiervoor! Dat gaat nog sneller :wink:


Hoi @Werkplein ,

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Hieronder schrijf ik wat je aan die foutcode kunt doen.

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening nu alsnog is gelukt? 


@Werkplein, is het inmiddels gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen of kan ik je hier nog bij helpen?


Hoi @Werkplein ,

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Hieronder schrijf ik wat je aan die foutcode kunt doen.

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening nu alsnog is gelukt? 

@Werkplein 

Is de foutcode zo opgelost? Is de nieuwe afstandsbediening al ontvangen? 

 

 


Reageer