Skip to main content

Ik wil zou graag een nieuwe afstandsbediening willen hebben. Hij werkt geheel niet meer. Ondanks batterij wissel en opnieuw koppelen aan systeem.

Nu wil ik via jullie site een nieuwe aanvragen maar dan geeft hij continue een foutmelding.

Ook via de telefoon, en de link die ik dan via de sms krijg werkt ook niet.

Hoe kan ik nu een nieuwe afstandbediening bestellen?

Groet Maaike

Hallo @Mb05 ,

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je Inderdaad een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

Als het nog steeds niet lukt: 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Hi @Mb05, wlekom op het FOrum!

Indien het, op de een of andere manier, niet via de website lukt dan help ik je graag verder! Wil je dan, zoals hierboven aangegeven is, je profiel aanvullen met de relevante gegevens en mij een seintje geven? :wink:


Hallo @Mb05 ,

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je Inderdaad een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

Als het nog steeds niet lukt: 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

@Mb05 

Heb je inmiddels een nieuwe afstandsbediening in huis? 

 


Probeer al een hele tijd een nieuwe afstandsbediening te bestellen maar kom niet door die "loop". Mijn gegevens staan in m'n profiel. Kunt u bij deze mij een nieuwe afstandsbediening doen toekomen. 

Ik hoef verder geen alternatieve oplossing, Eigenlijk wil ik ook helemaal niet op een openbaar forum. Ik hoef alleen maar een nieuwe afstandsbediening.. Het liefst 2 (2 ontvangers) zodat ik deze zoektocht voorlopig niet nog ern keer hoef te doorlopen.. 

Eventuele reactie graag naar mijn email adres of lieverbdmv een telefoontje (telefoonnummer in mijn profiel) 

Heb helaas geen computer ter beschikking

M VR gr


@Klaas97531, op jouw adres kan ik geen KPN abonnement vinden. Zit je toevallig (nog) bij Telfort? Dan kan je via hun Forum nieuwe afstandsbedieningen aanvragen: https://forum.telfort.nl/

En heb je anders het klantnummer van je vaste diensten bij KPN? Wat je nu hebt ingevuld is het abonneenummer. Klantnummer kan je vinden op het contract en op de factuur.


Reageer