Skip to main content

Beste Meneer/Mevrouw, 

Ik sinds 29-05-'20 in het bezit van een nieuwe Afstandsbediening Interactieve TV artikelnr: 849034, ik wil de afstandsbediening afstemmen op mijn Sony KDL-48WD650 Televisie volgens KPN handleiding. Volgens KPN handleiding gaat stap1 en stap2 prima, maar stap3, met name “door je tv uit te zetten (op stand-by) door op  TV-knop te drukken en druk nogmaals op  TV knop om de tv weer aan te zetten”, werkt bij mij niet. Het groene licht onder mijn TV gaat niet branden bij aan of uit  het doen niets, met de oude kapotte afstandsbediening doet alles nogmaal. Ik heb een Arcadyan HMB2260 verdeelkast

Ik heb het keer op keer opnieuw gedaan het lukt mij niet met afstemmen. 

Help, wat doe ik verkeer?

Met vriendelijke groet,

Royston Richardson

 

Hallo @Rockstone-43,

Heb je ook eens de andere beschikbare codes geprobeerd? Misschien dat de snelcode niet helemaal genoeg is voor jouw tv. De enige code die je kan proberen is 340. Laat je weten of dat misschien lukt?

Heb je ook na het invoeren de fastforward knop ingedrukt? (»)  Source knop + code, Fastforward » en dan proberen het volume en standby te testen en als alles werkt druk je op OK.  


Ciao Chris,

Yes, het werkt het is gelukt, ik heb Stap2, Source knop + code 340 gelijktijdig ingedrukt,  daarna Fastforward knop (>>) een keer ingedrukt, daarna Stap3, controleren en bevestigen, alles doet het.

Ik ben blij, Masha Danki,  Chris

Met vriendelijke groet,

Royston


Hoi @Rockstone-43 en welkom op het forum :)

 

Fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt en ook ik wil @ChrisWissink weer eens bedanken voor zijn constructieve input! Ik had het niet beter uit kunnen leggen 😉 Voor nu veel 'zap plezier' toegewenst en mocht je ons nog eens nodig hebben, spreek ons dan gerust aan.