Skip to main content
Vraag

Afstandsbediening afstemmen op tv lukt niet

  • 14 September 2024
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

sinds kort heb ik de KPN TV+ box ontvangen. Deze wil ik aansluiten op mijn MiTV. De afstandsbediening werkt, echter krijg ik het niet werkende dat het geluid harder en zachter gezet kan worden.

Hallo en welkom @JasonT. Ik gok dat je een Xiaomi televisie in gebruik hebt? OM de afstandsbediening af te stemmen adviseer ik sowieso om het volgende artikel uit onze kennisbank kunnen doornemen: De afstandsbediening van KPN TV+ .  

Lukt het afstemmen niet met behulp van het kennisbank artikel of staat je tv-merk niet in de lijst? Ga naar kpn.com/ab voor jouw specifieke driecijferige tv-code.

Let op! Het afstemmen via een specifieke driecijferige tv-code werkt anders dan via de snelcode, zoals hierboven uitgelegd. Volg deze stappen:

  1. Houd de bronknop  + OK 3 seconden tegelijk ingedrukt, tot het rode lampje op de afstandsbediening brandt. Je kan nu beide knoppen loslaten.
  2. Toets het eerste cijfer van de code in, het lampje knippert rood. 
  3. Toets het tweede cijfer van de code in, het lampje knippert rood.
  4. Toets het derde cijfer van de code in, het lampje knippert 2x rood. 
  5. Controleer of de knoppen voor volume, mute en TV aan/uit werken 
  6. Werken de knoppen? Helemaal goed, de afstemming is gelukt.
  7. Werkt het niet? Kijk of er nog een code is voor jouw merk tv en herhaal alle stappen.

Hoi @Jeroen van KPN,

 

helaas lukt het niet door middel van de kennisbank. 
het is inderdaad een Xaomi tv, welke ook niet in de lijst met driecijferige codes staat.

en nu?


Reageer