Skip to main content

Goede middag.

De afstandsbediening van de Arris VIP5202, werkt niet naar behoren. Een aantal knopjes doen het, zoals wisselen van programma's. 

Maar de aan en uit knop en de knopjes voor het geluid werken niet. 

Alles gedaan volgens de aansluitkaart, maar zonder succes. Ik zou graag willen dat de KPN afstandsbediening goed functioneert.  Nu moet ik 2 afstandsbedieningen gebruiken

Ik heb een Samsung Qled 4K  TV. 

Graag uw advies.

Groeten Johnnieboy

Goedemiddag @Johnnieb, welkom! U kunt het volgende doen:

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen voor jouw KPN-ontvanger via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Log daarvoor in op MijnKPN.
  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?


Bedankt voor uw reactie. Ik heb deze afstandsbediening pas een  paar dagen.


Hoi @Johnnieb, koppel de afstandsbediening nogmaals aan de hand van dit bericht met de codes van jouw tv merk.
 

Dan moet het goed komen. 


!Hoi @Johnnieb, koppel de afstandsbediening nogmaals aan de hand van dit bericht met de codes van jouw tv merk.
 

Dan moet het goed komen. 

Dank voor de goede tip @Anneke-Anna! Hopelijk werkt dit @Johnnieb!


Hartelijk bedankt. De KPN afstandsbediening  doet het. Ik heb het idee, dat de handleiding niet helemaal juist is.