Skip to main content

Zaterdag heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld, ik kreeg een berichtje op de telefoon, maar geen bevestigingsmail. Ook zie ik nergens terug of ik de zending kan volgen, iemand ervaring?

Hallo @Alweer ,

Je kunt de zending niet volgen. Je mag aannemen dat de afstandsbediening uiterlijk morgen aankomt. Zo niet, dan is de bestelling niet helemaal goed gegaan. 
 

Heb je de bestelling gedaan via de link hieronder? 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

 

 

 


Waarschijnlijk is de bestelling zaterdag niet goed gegaan, heb 3,5 uur aan de telefoon gezeten om tenslotte met niets het weekend in te gaan. Ik zeg niet dat de collega’s hun best niet gedaan hebben, maar ik miste professionaliteit😊

Ik heb aan het eind van de middag zelf maar een afstandsbediening besteld, via de link inderdaad, en nu maar hopen dat het aan de ab ligt.


Mooi zo👍, met een bestelling via de link gaat het goedkomen.