Skip to main content

ik heb via mijn kpn een afstandsbediening besteldĀ  en kreeg keurig na max 2 dagen wordt deze geleverd nu na 10dagen nog geen afstandsbediening waar kan ik zien wanneer ik deze mag ontvangen opnieuw bestellen gaat niet wat krijg dan de melding er is een afstandsbediening onder weg

Heb afstand bediening besteld kreeg mail dat hij verstuurd was.

Maar nog niet gekregen.

Nu 6 dagen geleden.Ā 


Woensdagmorgen nieuwe afstandsbediening besteld. Levertijd max. 2 dagen. Het is nu zaterdag en helaas nog niets ontvangen. TV-kijken is al een paar dagen heel lastig. Ik kan ook de bestelstatus niet volgen.Ā 


Wanneer komt er nou afstand bediening ..die zou binnen 2 dagen leveren en nu wacht ik al 7 dagen. Waanzin


Hi iedereen, we krijgen meer berichten hierover. Ik ga voor jullie bezig.Ā 
@Piet W.Ā Jouw gegevens heb ik al, dankjewel!Ā 
@janviss,Ā @Irma23Ā enĀ @BuitenmolenĀ Zouden jullie het KPN profiel willen aanvullen met jullie relevante gegevens? Dan ga ik dit ook voor jullie doen.Ā 


23 februari 2023 nieuwe afstandsbediening besteld. bericht van kpn ontvangen dat ik de bestelling binnen 2 werkdagen zou ontvangen. Tot heden 6-3-2023 nog geen afstandsbediening ontvangen.

Mijn vraag ga ik deze nog ontvangen ?

Vriendelijke groet,

H.Pasman

Ā 

Admin: samengevoegd met bestaand topic


HoiĀ @bestelling afstandbediening, ik heb je topic even samengevoegd, er lijkt een issue te zijn geweest waar dit mis ging. Wil je jeĀ profielĀ invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan gaan we er achteraan!

Ā 

Je kunt er ook voor kiezen een nieuwe te bestellen via kpn.com/afstandsbediening of telefonisch via 0800-0402


Nu al een week geleden en nog geen afstandsbediening binnen! Ondanks de beloftes van de moderators. Hoe veel werk is het om een pakketje te versturen???? Of geef anders een berichtje via de mail hoe het zit. Informatie kan duidelijkheid geven, nu alleen maar ergernis.


@Piet W.Ā Zoals je hebt gemerkt is er een probleem ontstaan bij het versturen van de afstandsbediening.Ā 

Hierdoor is er nu een openstaande order voor deze afstandsbediening, omdat hij niet verzonden wordt blijft deze open staan.Ā 

Als er een openstaande order is, is het niet mogelijk om een nieuwe order te starten. Vandaar dat het lastig is om direct een nieuwe te versturen.Ā 

We doen ons best het probleem zo snel mogelijk op te lossen en alsnog een afstandsbediening bij je te krijgen.Ā 


Ook hier op 28-2 een nieuwe afstandsbediening besteld; vrijwel direct een bestelbevestiging ontvangen met het bericht dat leveringĀ max. 2 werkdagen duurt. Tot op heden niets ontvangen.
Graag worden wij op de hoogte gehouden van de status.

Ā 

Ā 


Hallo allemaal,

Het probleem is bekend bij KPN. Er was een storing in de verzending van de afstandsbedieningen. De klanten die er eentje besteld hadden, krijgen de bestelde afstandsbedieningĀ vanaf nu alsnog toegestuurd.Ā