Skip to main content

ik probeer via de site een nieuwe afstandsbediening te bestellen. Maar geeft telkens foutcode aan. Ik zie hier op het forum telkens voorbij komen de nieuwste webbrowser te gebruiken en product koppelen in mijn kpn. product staat gekoppeld en webbrowsers zijn altijd de nieuwste. Maar probleem blijft. Zou iemand mij een nieuwe kunnen toezenden. Het gaat om een afstandsbediening voor het nieuwste 4k kastje (dus zwarte achterkant, met bluetooth)

 

Alvast bedankt

Hallo @MSQH. Dat is dan wel lastig als een nieuwe afstandsbediening aanvragen niet werkt. Ik heb alsnog een nieuwe naar je opgestuurd. Die komt via de post.


Ik zag het idd. Sms gehad. Bedankt voor de hulp


De afstandsbediening is binnen. Het is alleen jammer dat het de verkeerde is. Deze zal ongetwijfeld ook wel werken maar wil graag de afstandsbediening waar de knopjes apps en netflix opzitten. 

 


Excuses dat je de verkeerde hebt ontvangen. Er komt er nog 1tje naar je toe. Kun je deze straks als back-up gebruiken.


Bedankt voor de zeer snelle service :grinning:


ik heb een afstandsbediening aangevraagd, hoe gaat het verder?


Goedenavond,

Ik zou er ook graag een bestellen. Zoals hierboven beschreven staat t ID gekoppeld maar blijft er ook foutmelding in beeld komen.

Groetjes Tessa

 


Goedenavond,

Ik zou er ook graag een bestellen. Zoals hierboven beschreven staat t ID gekoppeld maar blijft er ook foutmelding in beeld komen.

Groetjes Tessa

 

Hoi @Tessavddonk ,

Is je profiel al ingevuld?Zo nee,Doe dat dan nog even.


Hoi Martijn,

deze is ingevuld:)

groetjes Tessa


Goedemorgen @Tessavddonk, nieuwe AB is naar je onderweg!Â