Skip to main content

Hoi Allemaal,

Na 17 jaar is mijn afstandsbediening versleten.

hoe bestel ik een nieuwe. 

Groet Annemarije.

Hallo @Annemarije79 dat kun je zelf in MijnKPN, rubriek service regelen.

 


Bedankt JanD, ik zal even kijken.


Dit is makkelijker @JanD :

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm


Bedankt Martijn.

maar dan zie ik.   Heb je onze nieuwste 4k tv-ontvanger (de VIP5202)?  Die heb ik niet. 
Sorry ik ben een leek in dit soort dingen.🙈


Bedankt Martijn.

maar dan zie ik.   Heb je onze nieuwste 4k tv-ontvanger (de VIP5202)?  Die heb ik niet. 
Sorry ik ben een leek in dit soort dingen.🙈

Hallo @Annemarije79 , dan ga je onderin het scherm verder met inloggen met je KPNID


Bedankt Martijn.

maar dan zie ik.   Heb je onze nieuwste 4k tv-ontvanger (de VIP5202)?  Die heb ik niet. 
Sorry ik ben een leek in dit soort dingen.🙈

je hebt een 2952 neem ik aan?


Dat zou kunnen, maar ik hoef toch niet alles voor te kauwen?:thinking:


klik op de ontvanger waarvan de afstandsbediening kapot is.

klik kpn I-tv aan en klik daarna op bevestig!


Mocht je een motorola hebben:Ruil die dan ook meteen om via de tool.


Dat zou kunnen, maar ik hoef toch niet alles voor te kauwen?:thinking:

nee,maar @Annemarije79 kwam er zelf niet uit,anders had ze het hier niet gevraagd.


Welk modem heb je trouwens?

Als dat ook verouderd is kan je dat omruilen is heb je meteen alles weer fris en fruitig:)


JanD

Ik heb hier geen verstand van, anders had ik niet gevraagd.🙃


Bedankt voor de hulp, ik ben nu een beetje wijzer geworden, alleen weet ik niet welk afstandsbediening ik heb, een 2952 of die andere, ik zie het verschil niet. Ik heb de batterij eruit gehaald van de afstandsbediening om te kijken of ik daar wijzer van werd. 😄

maar dan zal ik iemand in mijn omgeving wel vragen, of ze mij verder kunnen helpen.

fijn weekend.