Skip to main content

Hoi Allemaal,

Na 17 jaar is mijn afstandsbediening versleten.

hoe bestel ik een nieuwe. 

Groet Annemarije.

Hallo @Annemarije79 dat kun je zelf in MijnKPN, rubriek service regelen.

 


Bedankt JanD, ik zal even kijken.


Dit is makkelijker @JanD :

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm


Bedankt Martijn.

maar dan zie ik.   Heb je onze nieuwste 4k tv-ontvanger (de VIP5202)?  Die heb ik niet. 
Sorry ik ben een leek in dit soort dingen.🙈


Bedankt Martijn.

maar dan zie ik.   Heb je onze nieuwste 4k tv-ontvanger (de VIP5202)?  Die heb ik niet. 
Sorry ik ben een leek in dit soort dingen.🙈

Hallo @Annemarije79 , dan ga je onderin het scherm verder met inloggen met je KPNID


Bedankt Martijn.

maar dan zie ik.   Heb je onze nieuwste 4k tv-ontvanger (de VIP5202)?  Die heb ik niet. 
Sorry ik ben een leek in dit soort dingen.🙈

je hebt een 2952 neem ik aan?


Dat zou kunnen, maar ik hoef toch niet alles voor te kauwen?:thinking:


klik op de ontvanger waarvan de afstandsbediening kapot is.

klik kpn I-tv aan en klik daarna op bevestig!


Mocht je een motorola hebben:Ruil die dan ook meteen om via de tool.


Dat zou kunnen, maar ik hoef toch niet alles voor te kauwen?:thinking:

nee,maar @Annemarije79 kwam er zelf niet uit,anders had ze het hier niet gevraagd.


Welk modem heb je trouwens?

Als dat ook verouderd is kan je dat omruilen is heb je meteen alles weer fris en fruitig:)


JanD

Ik heb hier geen verstand van, anders had ik niet gevraagd.🙃


Bedankt voor de hulp, ik ben nu een beetje wijzer geworden, alleen weet ik niet welk afstandsbediening ik heb, een 2952 of die andere, ik zie het verschil niet. Ik heb de batterij eruit gehaald van de afstandsbediening om te kijken of ik daar wijzer van werd. 😄

maar dan zal ik iemand in mijn omgeving wel vragen, of ze mij verder kunnen helpen.

fijn weekend.


Bedankt voor de hulp, ik ben nu een beetje wijzer geworden, alleen weet ik niet welk afstandsbediening ik heb, een 2952 of die andere, ik zie het verschil niet. Ik heb de batterij eruit gehaald van de afstandsbediening om te kijken of ik daar wijzer van werd. 😄

maar dan zal ik iemand in mijn omgeving wel vragen, of ze mij verder kunnen helpen.

fijn weekend.

je kan gewoon de afstandsbediening bestellen.De afstandsbediening van de 2260 en de 2952 is hetzelfde.


Bedankt Martijn voor je hulp.👍🏻


17 jaar is wel knap…. Het zal misschien een jaartje korter zijn als je destijds met MINE bent begonnen.

KPN MINE werd 2 mei 2006 geïntroduceerd. In juni 2007 ging het Interactieve TV heten. En nu al een tijdje KPN TV.


17 jaar is wel knap…. Het zal misschien een jaartje korter zijn als je destijds met MINE bent begonnen.

KPN MINE werd 2 mei 2006 geïntroduceerd. In 2009 ging het Interactieve TV heten. En nu al een tijdje KPN TV.

Soms hebben mensen niet een goed tijdsgevoel. @Nick83 zei volgens mij dat zijn v9 14 jaar oud was,nou echt niet...(ik bedoel dit niet vervelend hoor.Alleen is dit maar een voorbeeld.)

Maar ik wil niet vervelend zijn,alleen is dit vaak wel realiteit...


Hee heren, 

Ik heb het niet uitgerekend, hoeveel jaar het is. Ik ben jaren klant bij kpn. Een eeuwigheid 🤪


Hee heren, 

Ik heb het niet uitgerekend, hoeveel jaar het is. Ik ben jaren klant bij kpn. Een eeuwigheid 🤪

fijn!Zou je misschien een foto kunnen maken van de afstandsbediening?Ik ben nieuwsgierig geworden:)


Ik was 21 jaar toen ik kpn had, ik ben nu 42.

Die dingen zijn ook erg sterk, vaak laten vallen ook. Maar ik moet de afstandsbediening nog steeds bestellen. Ik krijg het maar niet klaar. Of moet ik eerst koppelen. Dat heb ik niet gedaan omdat ik niet weet wat dat inhoud ☺️


Ik was 21 jaar toen ik kpn had, ik ben nu 42.

Die dingen zijn ook erg sterk, vaak laten vallen ook. Maar ik moet de afstandsbediening nog steeds bestellen. Ik krijg het maar niet klaar. Of moet ik eerst koppelen. Dat heb ik niet gedaan omdat ik niet weet wat dat inhoud ☺️

ben je tevreden met kpn?


Ik was 21 jaar toen ik kpn had, ik ben nu 42.

Die dingen zijn ook erg sterk, vaak laten vallen ook. Maar ik moet de afstandsbediening nog steeds bestellen. Ik krijg het maar niet klaar. Of moet ik eerst koppelen. Dat heb ik niet gedaan omdat ik niet weet wat dat inhoud ☺️

ben je tevreden met kpn?

Ja ik ben tevreden. Nooit geen klachten gehad.


@martijn197108

Hier een afbeelding van de allereerste afs.bed. bij MINE TV.
En de allereerste ontvanger.

Al snel gevolgd door die met de bekende groene druppels. Het logo van KPN (MINE) Interactieve TV.

Daarna kwam de C3 en ietsje later de erop gelijkende D3.

En nu hebben we de T4H met de Netflix knop.

Voor de 4k ontvangers zijn de de D3 BT en de T4H BT.


@martijn197108

Hier een afbeelding van de allereerste afs.bed. bij MINE TV.

Al snel gevolgd door die met de bekende groene druppels. Het logo van KPN (MINE) Interactieve TV.

Daarna kwam de C3 en ietsje later de erop gelijkende D3.

En nu hebben we de T4H met de Netflix knop.

Voor de 4k ontvangers zijn de de D3 BT en de T4H BT.

Ik heb de C3. Ik heb niet eens Netflix, wat ik wel graag wil. Dan kan ik beter een afstand bediening bestelling met de Netflix knop erop.


@Annemarije79  Netflix kan je ook met de C3 gebruiken. Maar als je nu een nieuwe ab besteld krijg je sowieso die met Netflix knop. Die is er sinds oktober 2019.

Ga dan naar MENU. Kies daar Apps op TV en dan Netflix.
Nog een route: kanaal 200 en dan de rode knop.

Als je nog een oude Motorola vip1853 ontvanger hebt dan zit daar geen Netflix app (helemaal geen apps) in. Deze kan je omruilen voor een moderne(re) HD ontvanger via kpn.com/omruilen .