Skip to main content

Ik kan  via mijn kpn geen nieuwe afstandsbediening bestellen (huidige afstandsbediening werkt niet goed meer) krijg steeds melding er is iets fout gegaan en het blijft fout gaan! wat doe ik fout heeft iemand de oplossing hier voor bellen naar de klantenservice is ook stilaan een ramp aan het worden.

Hallo @Macwim ,

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Let op het dikgedrukte stukje tekst waarin wordt gesproken over een foutmelding. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Bedankt voor jou suggesties Noordzee maar niets werkt blijf melding krijgen producten zijn gekoppeld nieuwste Edge helpt ook niet ik geef het op ben er klaar mee.


OK, dan gaat een moderator jou een nieuwe afstandsbediening toesturen. 

Die moderator komt hier vanzelf langs. 


Hoi Noordzee wanneer gaat de moderator langst komen de irritaties vliegen in het rond hier.


Hoi @Macwim, welkom op het KPN forum. Ik ben er! Wel wat later dan verwacht, we hebben het namelijk best druk. Sorry daarvoor! 

Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg naar jou. Binnen 1-2 werkdagen heb je 'm door de brievenbus :) 


Hallo KPN,

 

ik zit met precies het zelfde probleem, heb de stappen al na gekeken, maar blijft fout melding komen.

en kan dus niet een nieuwe afstandsbediening bestellen. 
 

groeten Carola


Hallo Nadia,

ik heb helaas de verkeerde afstandsbediening ontvangen, het moet aan de zijkant zwart zijde hebben. ik heb de witte gehad heeft geen Bluetooth mijn ontvangers staan uit het zicht is dan niet handig zou je dit alsnog kunnen oplossen bijvoorbaat dank alvast.

 

Groeten Wim


Hoi Wim, er is een nieuwe Bluetooth ab onderweg naar jou! :)

He @Carolaafstandbediening, welkom op het forum. Goed dat je hier een reactie achterlaat, waar loop je precies tegenaan? Wat doet het niet op je huidige ab? Welke foutmelding krijg je? We horen graag van je!  


Hey Nadia,

 

Ik heb een witte ab met zwarte achterkant. Met bleuthoot er op.

Alleen hij deed helemaal niets meer, ook niet met nieuwe baterijen.

Normaal brand er als ik een knopje indruk een heel klein blauw lampje van de bleutooth en rood en groen. Nu dus niets. 

Ik had hem alleen wel echt nodig, en heb hem om die reden maar uit elkaar gehaald om te kijken of alles wel goed conect. Na op nieuw in elkaar gezet te hebben toen er verder niets aan de printplaat te zien was, doet hij alles weer. 

Maar voor dit alles een nieuwe ab aan proberen te vragen maar dat lukte dus niet, vandaar zelf maar even gekeken. 

 

Bedankt voor je reactie, en ik hoop dat de ab het nu blijft doen. 

 

Groetjes


Hoi Nadia,

bedankt alvast voor jou snelle oplossing.


Graag gedaan, Macwim! :)

Wauw, dat is wel heel knap, @Carolaafstandbediening! Goed dat het je is gelukt om de ab te repareren. Misschien dat ‘ie van de bank is gevallen waardoor niet alles meer zo goed met elkaar meer communiceerde. Tof dat jij dit gewoon even fixt! :ok_hand_tone2:  


Ik heb precies dezelfde problemen en ontvang graag een nieuwe afstandsbediening

vriendelijke groet


Ik heb precies hetzelfde probleem een nieuwe afstandsbediening aanvragen via de site lukt niet steeds een fout melding. Ik zou ook graag een nieuwe toegestuurd krijgen.


Hoi @VanUden en @Wendelina, wat irritant dat het jullie niet lukt om via de online tool een nieuwe afstandsbediening te bestellen. Het is belangrijk dat je een recente browser gebruikt, zoals: Edge Chromium, anders werkt het inderdaad niet en krijg je een foutmelding! Of, probeer het even via een andere browser; Firefox, Safari of Chrome. 

Om via de online tool een aanvraag te doen moet je een KPN ID hebben. Ook moeten jouw Internet- en TV-abonnement gekoppeld zijn aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat het hier weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt! 


Bovenstaand is allemaal gedaan en ben reeds 3 weken bezig een nieuwe afstandsbedieningvre bestellen… kom telkens in dezelfde loop als ik op zoek ga naar jullie telefoonnummer… welke ik ook niet kan vinden. Graag wil ik dat jullie me een nieuwe afstandsbediening opsturen.

 

bvd


Alle dingen die jullie opnoemen lukte mij ook niet. Uiteindelijk via een onweg jullie telefonisch kunnen bereiken maar om het goed voor de klanten te doen moet er een algemeen nummer komen en niet 1 die je afbreekt wanneer hij aangeeft dat het allemaal online moet. Ik heb uiteindelijk door eerst aan te geven info enzovoort over glasvezel te willen doorverbonden met iemand die mij aan een nieuwe afstandsbediening kon helpen. Dit is voor veel klanten erg frustrerend en moet anders kunnen. Gelukkig krijg ik na alle omwegen vandaag of morgen mijn nieuwe afstandsbediening in de bus.


Hallo @VanUden dat is erg vervelend, via welke browser(s) lukt het niet en welke foutmelding krijg je te zien? Mocht er aan onze kant wat fout gaan dan kan ik dat laten onderzoeken en verhelpen! 
Geen zorgen, we kunnen er voor zorgen dat je een nieuwe afstandsbediening ontvangt. Wat werkt er nu niet? Zou je ook je forumprofiel willen invullen met: postcode + huisnummer, naam contractant, mobiele telnr.
 

Fijn om te lezen dat jij al een nieuwe ab via de klantenservice hebt aangevraagd, @Wendelina! Wanneer je naar de klantenservice belt met het contact telefoonnummer dat je aan ons hebt doorgegeven sturen we je automatisch een nieuwe zonder dat je daarvoor naar de site wordt doorgelinkt ;)


Helaas geen bericht meer van je gehad, @VanUden. Ik hoop dat het is gelukt met de afstandsbediening! Heb je mijn hulp nog nodig? Dan hoor ik het graag :)


Ik heb het forum profiel ingevuld. Graag ontvang ik nu echt gewoon een afstandsbediening…

wat is het nummer waarop ik jullie kan bereiken?


Hi @VanUden, goed om van je te horen. Ik zie dat je net 3 maanden de tv-ontvanger en afstandsbediening in huis hebt. Is hij nu al defect? Wat functioneert er niet? Misschien dat we dat op een andere manier kunnen oplossen zonder dat je een nieuwe nodig hebt :)

Het nummer van onze klantenservice is 0800 0402. Maar we helpen je hier ook graag, ik zie je bericht graag tegemoet! 


Reageer