Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening bestellen lukt niet

• October 14, 2020
  • 7 reacties
  • 53 keer bekeken

Essie1975
Nieuwkomer

Mijn Afstandsbediening functioneert niet meer zoals het hoort. Kan ik daarvoor een nieuwe krijgen.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Essie1975, welkom hier. 

Hallo @JanD , gewoon op een ander tijdstip of met een ander apparaat nog eens proberen.

Of via mij. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• October 14, 2020

Hallo @Essie1975 , binnen MijnKPN kun je gratis een nieuwe aanvragen.

Essie1975
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 14, 2020

Dat heb ik geprobeerd maar dan geeft ie een foutmelding aan.

• October 14, 2020

Hallo @JanD , gewoon op een ander tijdstip of met een ander apparaat nog eens proberen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2020

Hi @Essie1975, welkom hier. 

Hallo @JanD , gewoon op een ander tijdstip of met een ander apparaat nog eens proberen.

Of via mij. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 18, 2020

@Essie1975, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

• Nieuwkomer
  • October 21, 2020

graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen,maar op de site van de kpn lukt dit niet. Ook niet op een ander apparaat.

Wat nu?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 21, 2020

graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen,maar op de site van de kpn lukt dit niet. Ook niet op een ander apparaat.

Wat nu?

Hi Pascal, welkom hier. 

Welke foutmelding krijg je te zien? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik eentje voor je bestellen. 
Â