Skip to main content

Beste,

Ik wil een nieuwe afstandsbediening aanvragen maar de site geeft een foutmelding. Bellen blijkt ook een opgave te zijn, vandaar de poging via de chat. Zouden jullie een afstandsbediening voor mij in bestelling willen nemen?

Hartelijk dank

Ruben Bumkens

Hallo @Ruben Bumkens , via MijnKPN kun je een (gratis) nieuwe AB bestellen, even aanklikken welke ontvanger je hebt en welk type AB en je hebt deze week nog een nieuwe AB binnen.

 


Hallo JanD, dank je, maar de website werkt niet.

Ik weet waar ik het kan vinden, maar de site werkt al 3 dagen niet mee. En KPN bellen is ook godsonmogelijk ;)


Hallo JanD, dank je, maar de website werkt niet.

Ik weet waar ik het kan vinden, maar de site werkt al 3 dagen niet mee. En KPN bellen is ook godsonmogelijk ;)

De bereikbaarheid bij KPN laat inderdaad wel eens te wensen over.:tired_face:


@Ruben Bumkens Is het nog gelukt? Anders kijk ik graag nog even! Zou je dan jouw profiel kunnen invullen? Dan kan ik even meekijken :-)


Hi Remco,

Het is inmiddels gelukt! Ik heb gebeld en met een vraag een medewerker aan de lijn gekregen. Helaas heb ik daarvoor wel een vraag moeten stellen die niet klopte. Een eerlijke vraag over mijn afstandsbediening was niet voldoende om iemand te spreken te krijgen.

Kortom, gelukt! en als het goed is ontvang ik vandaag of morgen mijn afstandsbediening.

Dank alsnog voor je reactie.

Ruben


@Ruben Bumkens Fijn dat je een oplossing hebt weten te vinden Ruben. Maar het zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn dat je een verkeerde vraag moet stellen om er door te komen 😞 . Volgens mij kun je altijd inspreken: “Ik wil een medewerker spreken” . Dat zou voldoende moeten zijn om iemand te spreken te krijgen. Ik wens je een fijne dag verder en als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!


Beste, 

Ik zou een nieuwe afstandbediening willen bestellen, maar op MIJNKPN krijg ik elke keer een foutmelding, probeer het later nog een keer. Na 3 dagen ben ik er wel klaar mee. Vandaar mijn chatbericht. Hoop dat ik een nieuwe afstandsbediening toegestuurd kan krijgen.

Alvast bedankt.


Heb je al geprobeerd te bellen met de klantenservice via 0800-0402? Misschien kunnen die je ook helpen. En via internet misschien ook. Iemand van ons kan jouw de juiste link opsturen.


@Ruben Bumkens 
Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen voor jouw KPN-ontvanger via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Log daarvoor in op MijnKPN.
  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?


Reageer