Skip to main content

Al een paar dagen ben ik bezig om mijn tv ontvanger te installeren. Zonder een werkende afstandsbediening lukt dat niet. Fijne ervaring als nieuwe klant….

Ik zie in andere topics over maanden dat online bestellen meerdere mensen niet lukt. Dus moet je bellen en krijg je de mededeling dat het LANG wachten is. 

Waarom past KPN de website niet aan? Dan kan ik wel online een goede afstandsbediening bestellen. Echt bizar dat een dergelijk probleem steeds opnieuw zich voordoet. Of ik nu wel of niet ingelogd ben. Het blijft een foutmelding geven.

Hallo @Gisela_ ,

Raar dat het aanvragen voor de afstandsbediening voor de Arris 2952 niet lukt!  

Check de vetgedrukte tekst als je een foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

 


Oh, dit is een fijn antwoord. Ga ik zodra ik thuis ben even door je tips. Ik werk in Chrome maar misschien heb ik die koppeling nog niet goed staan. Dank :)


@Noordzee Nope, geen geduld en toch op werk even geprobeerd met zowel Chrome als Edge. Koppeling staat er al in merkte ik na toevoegen product. Krijg nu wel de popup klanten enquête. Dat is iets. :)

Mijn profiel hier is al bijgewerkt overigens. Die opmerking zag ik elders dus al die info heb ik er al in gezet.

Het serienummer heb ik van het doosje gehaald dus ik veronderstel dat het juist is. Alle info over mijn box e.d. staat ook in mijn profiel hier.


Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op @Gisela_