Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem, dit gebeurde direct na installatie van mijn nieuwe Expedia modem box 12, die zwarte.

ik heb mijn Motorola kast al gereset, ook de afstandsbediening, niks helpt. Als ik van zender wil wisselen blijft hij ‘doorlopen’ en stopt ‘t niet. Aan / uit gaat prima, volume gaat prima, maar niet de pijltjes die we gebruiken om door de gids te bladeren..

 

gaat een nieuwe afstandsbediening helpen? Ik denk niet dat daar iets aan mis mee is? Alles deed ‘t tot die box 12. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van afstandsbediening slaat op hol
 

Hoi @J Zwaan. Welkom op het KPN Forum. Wat een vreemd probleem. Jouw Motorola tv-ontvanger is denk ik aan vervanging toe. Je kan op de pagina “Apparatuur controleren en omruilen” een omruil in gang zetten. Ik verwacht dat dit de oplossing zal zijn. Als dat niet het geval is dan hoor ik dat graag!


Hoi @J Zwaan. Welkom op het KPN Forum. Wat een vreemd probleem. Jouw Motorola tv-ontvanger is denk ik aan vervanging toe. Je kan op de pagina “Apparatuur controleren en omruilen” een omruil in gang zetten. Ik verwacht dat dit de oplossing zal zijn. Als dat niet het geval is dan hoor ik dat graag!

Heb je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger en is het probleem daarmee verholpen?


@J Zwaan Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!