Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening boven en onder

  • December 24, 2020
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Onze beide afstandsbedieningen, zowel voor de tv onder als de tv boven beginnen problemen te geven. Op de afstandsbediening bij de tv onder reageren de knopjes nauwelijks meer. Alleen door heel bewust heel hard de knoppen in te drukken kunnen we van zenders veranderen, geluid harder en zachter en allerlei andere functies gebruiken. Ik heb de afstandsbediening al ontkoppeld en weer gekoppeld, de batterijen vervangen enzovoorts.

Boven hebben we onze eerste afstandsbediening nog. Hier beginnen de knopjes ook problemen te geven. Met name het geluid is bijna niet meer via de afstandsbediening te regelen. Ook hier al ontkoppeld en weer gekoppeld en de batterijen vervangen. We moeten nu werken met de afstandsbediening van KPN en de afstandsbediening van de tv zelf. Erg onhandig

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Habert, zo te lezen is het tijd voor nieuwe afstandsbedieningen. 

Dit kun je zelf hier bestellen, je zult ze wel 1 voor 1 moeten bestellen. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 26, 2020

Hi Habert, zo te lezen is het tijd voor nieuwe afstandsbedieningen. 

Dit kun je zelf hier bestellen, je zult ze wel 1 voor 1 moeten bestellen. :slight_smile: