Skip to main content

Goedemiddag.. mijn afstandsbediening van KPN weigert soms met bepaalde functies (4 7 de pauze knop en vooruitspoelen) nu pas ik dat ik gratis een andere kon aanvragen? Geprobeerd nu blijkt dat ik € 15,- moet betalen hiervoor? 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid, topic gaat na afstandbediening swap door op ‘niet werkende (optimaal werkende) koppelcodes’

Welkom @E.l.a 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?


@E.l.a Welkom op ons Forum! Tycha heeft je al voorzien van het juiste antwoord. Het is tegenwoordig mogelijk een nieuwe (gratis) afstandbediening aan te vragen via onze website. Zou je de link die Tycha geeft eens willen proberen? Laat het maat weten als het gelukt is of niet. :wink:
 


Het is gelukt nieuwe afstandsbediening vandaag al in huis.. super service👍


Super, dankjewel voor je terugkoppeling 👍


Sommige knopjes op onze afstandsbediening weigeren dienst. Batterij vervangen hielp niet. Kunt u een nieuwe sturen? Dank alvast


Welkom @Max1234567890 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?


Welkom @Max1234567890 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Ja dank je, gelukt. 


Fijn 👍 dankjewel voor je terug koppeling.


Gm. Gisteren een andere afstand bediening gehaald maar ik krijg die niet goed geïnstalleerd. Heb een Philip 55pfl8008k/12. De sneller lijst nr 4 gedaan werkt niet    De specialecode van Philip werken ook niet. Wat kunnen we nog doen dat het werkt. 


Gm. Gisteren een andere afstand bediening gehaald maar ik krijg die niet goed geïnstalleerd. Heb een Philip 55pfl8008k/12. De sneller lijst nr 4 gedaan werkt niet    De specialecode van Philip werken ook niet. Wat kunnen we nog doen dat het werkt. 

Dag @Pumbaa,
Heb je onderstaande codes ook allemaal geprobeerd?
005
208
440
566
772


gm.

Jawel die heb ik ook al geprobeerd maar het werkt allemaal voor de helft als ik zenders wild gaan veranderen gaat de tv ook gelijk uit. en als ik aan de volume knop zit gaat ook de tv uit.

Hier worden we niet vrolijk van 


gm,

Heb nu van alles geprobeerd de philips tv op fabrieksinstellingen gedaan .

had nog het zelfde probleem.

Heb de tv opnieuw instellen gedaan , had nog steeds het zelfde probleem.

Als ik de afstandsbediening Interactive Tv wilt programmeren zodra ik een toets aanraakt ,

gaat  de tv  uit.

Wat kunnen we hier nog meer aan doen zodat alles goed werkend te krijgen.

Hier worden we niet vrolijk van telkens uitval tv als men ook van zender wild wisselen.

 

 


Als het zo niet lukt, reset dan de afstandsbediening eens voor je de stappen doorloopt. Je reset 'm door de rode en blauwe toets op de afstandsbediening tegelijkertijd in te drukken en 3 seconden vast te houden. Als het ledje rood wordt, druk je op OK. 

Daarna opnieuw koppelen

Zie omschrijving https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/afstandsbediening-is-kapot-487368#post894532  

 

Met name , stap 4 is belangrijk,die wordt nog wel eens vergeten.  

Werken de knoppen? Druk dan op de OK-knop. Het bovenste lampje knippert nu 2 keer rood en de afstandsbediening is ingesteld.

Snelcodelijst
1 Samsung
2 LG
3 Sony
4 Philips
5 Panasonic
6 Loewe
7 Grundig
8 Sharp
9 LTC
0 Hisense

 

 

 

 

 

 


Gm,

Heb de afstandsbediening gereset en gaf na ok te drukken knipperend rood en groen.

Zodra da ik de source knop met nr4 intoetst gaat de tv uit.

En als ik dan weer beeld op tv heeft en kan de source knop samen met de 4 indrukken tot het lampje rood wordt en dan op vooruitspoelen drukken dan gaat het rode lampje ff uit en blijft rood branden  als ik dan de volume harder of zachter wild zetten zie ik alleen dat het rode lampje uit en aan gaat  als ik de vollume knop drukt en gebeurd verder niets met het geluid . 

Wat kunnen we verder doen :tired_face::rage:


Gm,

Het euvel van de afstandsbediening is gelukkig opgelost.

na veel spitten op het net zijn we eruit gekomen.

Het lag aan de Tv .

Na opnieuw weer naar fabrieksinstellingen en opnieuw installeren was het nog niet gelukt.

Daarna hebben we de Tv voor anderhalf uur van stroom afgehaald .

Tv weer aangesloten op het net en alles werkt weer zoals het hoort te werken.:grin:

Dus bij deze bedankt voor het support die ik heb mogen ontvangen:ok_hand::thumbsup:


@Pumbaa Goed om te weten! Ik had het al even uitgezet naar de achterliggende afdeling, want ik had zo 1..2..3.. ook geen oplossing paraat! Ik geef het aan ze door, dit kan een goede tip zijn voor toekomstige klanten met dit probleem, dus bedankt!:smile:


Reageer