Skip to main content

Ik heb een afstandbediening van kon de d3. Ik hebben ontvanger in een kast staan en afstandsbediening werkt niet. Ik heb een ir extender en weer ook niet,.

kan ik he nieuwe type ontvanger en bediening aanvragen want volgen mij gaat het nu via Bluetooth en dan werkt het wel heb ik begrepen als de kast dicht is.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Helaas wordt apparatuur alleen omgeruild als er sprake is van een defect apparaat. 


Beetje jammer als dat zo is.

dus dan zit er denk ik jets anders op dan abonnement opzeggen en opnieuw abonnement afsluiten dan krijg je automatisch nieuwe versie die wel werkt.

misschien maar eens kijken naar deze optie 

 


Als je de optie 4k tv bij je huidige abo (mits dat al Hussel is) erbij besteld, krijg je vanzelf de nieuwste ontvanger.


Ik heb geen hussel. Dat is toch met een mobiel tel contract.

heb de prijzen gezien en dat wil ik niet. Ik heb interactieve tv

 


De naam Hussel wordt ook gebruikt bij de nieuwe vaste abonnementen.

https://shop.kpn.com/internet-tv/internet-tv/ (bestaande klant wijzigen naar Hussel via MijnKPN!!)

Na opzeggen kom je pas na 6 maanden (geen contract) weer in aanmerking voor "nieuweklantenkorting".

Als Hussel thuis met 4k je te duur is, dan houdt het op. Dan zul je het met de huidige decoder moeten doen. Glazen kastdeurtje maken, deurtje open zetten of het toch al zeer kleine decodertje op het kastje zetten.

Met een nieuwe Samsung televisie (UHD uitvoering) kun je ook een 2260 / 2952 in een gesloten kastje bedienen met de bij de Samsung tv geleverde ab. Samsung One Remote.


Nee hoor, alle nieuwe abo's van KPN heten Hussel, ook de vaste met alleen internet en iTV. Tja, dan zul je vooralsnog geen nieuwe ontvangers krijgen.

Sorry, Peter was me net voor. 

 

Verder, als je opzegt en meteen weer opnieuw besteld kun je ook alleen maar Hussel kiezen.


Ik heb 2 nieuwe ontvanger met afstandbediening met Bluetooth.

gebeld met kpn en kon ze ophalen in Alkmaar en werkt nu perfect.

goede service!

 


Reageer