Skip to main content

Hoe kom ik zo snel mogelijk aan een nieuwe afstandsbediening, de mijne doet niet meer.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

@Joosst 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien. 

Laat je even weten of het is gelukt? 


Hallo, het lukt niet om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen via internet. Via de helpdesk lukt het ook niet (2 keer geprobeerd). Wat kan ik nog meer doen?

 


Welkom @a.leferink8 

 

Heb je wel jouw producten gekoppeld aan jouw KPN -ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Daarna kun je (gratis) een nieuwe afstandsbediening bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je weer in te loggen met je KPN ID. 

Lukt het nu?


@a.leferink8 

Is het koppelen van de producten al gelukt? En heb je inmiddels online een nieuwe afstandsbediening kunnen bestellen?

Als dat niet gelukt is? 

Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Profiel inmiddels aangepast. Vind het nog steeds klantonvriendelijk dat er geen andere mogelijkheid is om een defecte afstandsbediening te vervangen (0800-0402 werkt ook niet mee). Het is voor vele senioren (in mijn geval 74 jaar) moeilijk om iets met een forum te regelen. Ik vermoed dat er zeker mensen zijn die in deze situatie een andere profider zullen overwegen. Ik zit er zelf ook aan te denken.

Met vriendelijke groeten en in verwachting om na ca. 2 weken toch een andere AB te ontvangen, Fons


@a.leferink8

Forum profiel ingevuld,dan komt het zeker goed,een moderator regelt dat voor jouw, even afwachten nog😀 

Tot jouw topic in behandeling wordt genomen.


Profiel inmiddels aangepast. Vind het nog steeds klantonvriendelijk dat er geen andere mogelijkheid is om een defecte afstandsbediening te vervangen (0800-0402 werkt ook niet mee). Het is voor vele senioren (in mijn geval 74 jaar) moeilijk om iets met een forum te regelen. Ik vermoed dat er zeker mensen zijn die in deze situatie een andere profider zullen overwegen. Ik zit er zelf ook aan te denken.

Met vriendelijke groeten en in verwachting om na ca. 2 weken toch een andere AB te ontvangen, Fons

Hallo @a.leferink8 Volgens mij gaat het je prima af, hier op het KPN Forum. Een nieuwe afstandsbediening aanvragen via onze site is in elk geval niet heel veel werk en ik vind het best klantvriendelijk dat je het snel zelf kunt doen. Maar dan moet het inderdaad wel werken. Krijg je een bepaalde foutmelding op de site? Aan de hand van je gegevens kan ik trouwens zien dat er 2 weken geleden een nieuwe is opgestuurd. Wat gek dat je deze niet hebt ontvangen. 


Hallo, ik heb niets ontvangen, anders had ik niet zo gereageerd. Er moet er nog een onderweg zijn, maar die 5 dagen dat het zou duren zijn ook al voorbij. Groeten, Fons


Dat begrijp ik uiteraard @a.leferink8 Ik heb er eentje voor je aangevraagd. Ik ben echter wel benieuwd waar je nu op de site tegenaan liep? 


Reageer