Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening defect

• April 21, 2020
  • 3 reacties
  • 150 keer bekeken

Mijn afstandsbediening werkt niet meer, nieuwe batterijen helpen ook niet.

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste @Jac en Yvonne 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je het even weten of het gelukt is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Jac en Yvonne 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je het even weten of het gelukt is?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Jac en Yvonne. Welkom op het KPN Forum! Is het gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Jac en Yvonne. Welkom op het KPN Forum! Is het gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!