Skip to main content

Ik heb dit probleem ook. Tot een paar dagen geleden werkte alles prima en ineens begint mij afstandsbediening raar te doen. Lampje op de AB licht 1x op en vervolgens knippert het REC lampje op de tv-receiver. Hij springt dan met veel vertraging naar de meest vreemde kanalen of weigert helemaal. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Michel S, welkom hier. 

Klinkt inderdaad alsof de afstandsbediening kapot is. Je kan voor de zekerheid de ontvanger nog eens resetten. Helpt dat niet, dan kun je een nieuwe afstandsbediening aanvragen.


Hallo Bart, ik heb 2 afstandsbedieningen in huis. Beide geven hetzelfde probleem. Ik krijg de indruk dat de tv ontvanger niet goed meer is. Ik heb hem al gereset, zelfs de hele software opnieuw laten laden. 


Dat klinkt wel logisch ja. Zou je jouw profiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam naam van de contractant. Dan ga ik kijken of ik een nieuwe ontvanger jouw kant op krijg.


Ik ga er van uit dat je het via andere weg geregeld hebt aangezien ik geen reactie meer van je heb gezien. 


Hallo Bart_Z de set begon van de ene op de andere dag weer gewoon te functioneren zoals het hoort. De ene avond nog drama, de volg gender dag weer ok. Niets aan gedaan en toch opgelost… 🤷🏼


Heel vreemd, ik kan het ook niet verklaren. Fijn dat het nu weer is opgelost.