Skip to main content

De afstandsbediening en het kastje doen raar. De afstandsbediening blijft groen knipperen en van het kastje reĀ Alles op de voorkant een rood lichtje. Als ik ergens op druk gaat de tv automatisch naar 7 toe.... En totaal niet het cijfer wat ik wil. Doet dit ook met geluid etc.

Goedenavond @Mxrte, welkom! U kunt het volgende doen:

Tegenwoordig is hetĀ mogelijk om zelf (gratis) eenĀ nieuwe afstandsbedieningĀ te bestellen voor jouw KPN-ontvanger via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes!Ā 

De tool werkt niet in de ā€œoudeā€ versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

HetĀ icon van het oude Edge. En hetĀ icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik andersĀ Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

HoeĀ koppel jeĀ jouw producten aan jouw KPN ID?Ā 

  • Log daarvoor in opĀ MijnKPN.
  • Ga dan bovenin naar ā€˜Productenā€™.
  • Vervolgens ā€˜producten toevoegenā€™.Ā 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?

En wat betreft het kastje: heeft u dit al eens geprobeerd?

En welke heeft u? Als het een Motorola is, dan kunt u het volgende doen:Ā via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:Ā Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangersĀ dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?


Beste @MxrteĀ 

Ik zie dat @fame29Ā jou al aardig van informatie heeft voorzien, zou je het nog even willen laten weten of het gelukt is?


GoedenavondĀ @Mxrte, welkom! U kunt het volgende doen:

Tegenwoordig is hetĀ mogelijk om zelf (gratis) eenĀ nieuwe afstandsbedieningĀ te bestellen voor jouw KPN-ontvanger via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes!Ā 

De tool werkt niet in de ā€œoudeā€ versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

HetĀ icon van het oude Edge. En hetĀ icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik andersĀ Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

HoeĀ koppel jeĀ jouw producten aan jouw KPN ID?Ā 

  • Log daarvoor in opĀ MijnKPN.
  • Ga dan bovenin naar ā€˜Productenā€™.
  • Vervolgens ā€˜producten toevoegenā€™.Ā 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?

En wat betreft het kastje: heeft u dit al eens geprobeerd?

En welke heeft u? Als het een Motorola is, dan kunt u het volgende doen:Ā via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:Ā Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangersĀ dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?

Ik kan helaas vrij weinig zonder KPN ID merk ik al wel hahaha. Mijn huisgenoot ligt namelijk op de IC en zij is de beheerder van het abonnement... Dus nee het is nog niet geluktĀ 


BesteĀ @MxrteĀ 

Ik zie datĀ @fame29Ā jou al aardig van informatie heeft voorzien, zou je het nog even willen laten weten of het gelukt is?

Zie mijn reactie bij @fame29Ā . Heb ook geen nieuwe abonnement of dergelijke...


Ik kan helaas vrij weinig zonder KPN ID merk ik al wel hahaha. Mijn huisgenoot ligt namelijk op de IC en zij is de beheerder van het abonnement... Dus nee het is nog niet geluktĀ 

Oei dat is niet zo fijn dat je huisgenoot op het IC ligt, namens mij beterschap. Je kunt ook via 0800 - 04 02 bellen voor een nieuwe afstandsbediening, als je een vraag moet inspreken, zeg dan: ā€œmedewerker sprekenā€. Dan krijg je een medewerker aan de lijn. Dit kan nog tot 22:00 uur.


@MxrteĀ Ik mag alleen actie ondernemen als de contractant hiervan op de hoogte is. Ik hoop dat het goed met haar gaat maar ik vrees dat je in dit geval op haar bent aangewezen.


@MxrteĀ Ik mag alleen actie ondernemen als de contractant hiervan op de hoogte is. Ik hoop dat het goed met haar gaat maar ik vrees dat je in dit geval op haar bent aangewezen.

Het is helaas inderdaad zo, maar kan er op dit moment geen uitzondering gemaakt worden? Het gaat alleen om een nieuwe afstandsbediening. Als het om veranderen gaat van het abonnement dan is het antwoord inderdaad ā€œneeā€.


@MxrteĀ vul even je profiel aan en geef me maar een seintje


@MxrteĀ vul even je profiel aan en geef me maar een seintje

Fijn dat je het toch wilt doen @Erwin_Ā šŸ‘šŸ¼


@MxrteĀ vul even je profiel aan en geef me maar een seintje

Heb ik gedaan šŸ˜Š


Voor een afstandsbediening kan ik wel een uitzondering maken. Al het andere niet. Het ding komt jouw kant op!