Skip to main content

Mijn afstandbediening doet sinds gisteren na een update ineens vreemd, de OK knop werkt niet meer ik moet nu de bovenste III> gebruiken om naar de zender te gaan! Kan de vorige instelling niet teruggezet worden?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @OmaBep ,

Het kan ook zijn dat de afstandsbediening vervangen moet worden. 
 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Ik heb in het begin alles gekoppeld, kan dus bij YouTube en Google Chrome met mijn instellingen ik maak daar alleen erg weinig gebruik van.

 

Het is alleen de “OK” knop en de bovenste knop III> die omgedraaid zijn voor de tv gids, (die sinds kort ook enorm langzaam laad) op Netflix werkt alles zoals het hoort en werkt dus ook de  “OK” knop goed. Moet je daarvoor een nieuwe AB aanschaffen? Beetje milieuvervuilend vind je ook niet?

Nu werkt hij inderdaad niet meer, ik heb maar een beperkt aantal zender, pijltjes doen het niet en de gids op de tv doet het niet. Niet leuk dus en kan ook niet bij die klachten komen omdat het te druk is. Geen leuke tijd en nu ook nog eens geen tv want mijn zenders kan ik niet zien.

Zodra ik op de site kan ga ik hem aanvragen, en dan hoop ik ook mijn zenders terug te krijgen anders ga ik toch kijken naar een andere provider want dit heb ik in al die jaren bij mijn vorige provider nog nooit meegemaakt.