Skip to main content

Goedemiddag,

Mijn tv ontvanger heb ik een tijd niet gebruikt tijdens een verbouwing. Nu ben ik de afstandbediening en de voeding van de ontvanger kwijt, excuses daarvoor. Kunnen deze onderdelen opgestuurd worden? 

 

Groet,
Sander

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @SandervR 

Een nieuwe afstandsbediening kan je hier aanvragen. Omdat een nieuwe adapter echt een specifieke vraag is, stel ik voor dat jij je profiel volledig aanvult. Zo geef je medewerkers toestemming om je dossier te bekijken en een nieuwe adapter/omruiling van je kastje in werking te zetten.

 

 

 


Hoi @SandervR. Wat vervelend dat je de afstandsbediening en voeding van jouw tv-ontvanger kwijt bent, iets te goed opgeruimd? Ik zal voor je uitzoeken of we een nieuwe kunnen toesturen, daarvoor moet ik onze logistieke afdeling om hulp vragen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd, zoals @Jeroen Ruiter al aangeeft? Dan ga ik mijn best doen hiervoor!


Hi @Vikash 

Bedankt voor de reactie! Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Groet,
Sander


Beste @SandervR 

Een nieuwe afstandsbediening kan je hier aanvragen. Omdat een nieuwe adapter echt een specifieke vraag is, stel ik voor dat jij je profiel volledig aanvult. Zo geef je medewerkers toestemming om je dossier te bekijken en een nieuwe adapter/omruiling van je kastje in werking te zetten.

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan mijn collega's. Ik verwacht dat je het begin volgende week ontvangt. :blush:


Hi @Vikash,

Top, dankjewel!

Groet,
Sander


@SandervR Graag gedaan!:blush: