Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening: ik kan niet uit teletekst komen!

  • October 24, 2019
  • 5 reacties
  • 1843 keer bekeken

Zojuist door een aardige meneer KPN compleet laten installeren.

Ik kan op de gloednieuwe witte afstandsbediening naar teletekst gaan, maar er niet weer uit! Ik moet de ontvanger uitzetten en weer aan om uit teletekst te komen! Ook de terug-knop werkt dus niet.

Wie kan mij vertellen hoe ik het makkelijker kan doen?

Of is het gewoon een goedkope (slechte) afstandsbediening?

Beste antwoord door Wibisa

Probeer het tv knopje eens deze kun je vinden naast het menu knopje ongeveer in het midden van de ab.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Wibisa
Slimmerik
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • October 24, 2019

Probeer het tv knopje eens deze kun je vinden naast het menu knopje ongeveer in het midden van de ab.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 24, 2019

 

Die moet je hebben...


  • Auteur
  • Topper
  • October 24, 2019

Super, hartstikke bedankt!

Ik ga het proberen!

Ja hoor, het werkt, bedankt!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Floflo. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Ik zie dat @Wibisa en @Nick83 al een antwoord hebben gegeven op jouw vraag. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Sillycious
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 30, 2020

Zojuist door een aardige meneer KPN compleet laten installeren.

Ik kan op de gloednieuwe witte afstandsbediening naar teletekst gaan, maar er niet weer uit! Ik moet de ontvanger uitzetten en weer aan om uit teletekst te komen! Ook de terug-knop werkt dus niet.

Wie kan mij vertellen hoe ik het makkelijker kan doen?

Of is het gewoon een goedkope (slechte) afstandsbediening?

Haha! Zo simpel! Ik kwam ook niet uit TT. Gelukkig snel gevonden. Bedankt.Â