Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening inleveren

  • May 23, 2020
  • 1 reactie
  • 1165 keer bekeken

Wilbert Wil
Nieuwkomer

Ik heb een nieuwe afstandbediening opgestuurd gekregen voor de TV-ontvanger. Moet ik de oude terug sturen en zo ja, hoe?

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @Wilbert Wil ,

Je kunt de oude afstandsbediening die je niet meer gebruikt gratis (zonder postzegel) retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Het terugsturen is niet verplicht. KPN zorgt wel voor een milieu-verantwoordelijke verwerking van de oude apparatuur.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 23, 2020

Hoi @Wilbert Wil ,

Je kunt de oude afstandsbediening die je niet meer gebruikt gratis (zonder postzegel) retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Het terugsturen is niet verplicht. KPN zorgt wel voor een milieu-verantwoordelijke verwerking van de oude apparatuur.

Â