Via de link die Kees geeft wordt uitgelegd hoe je de a.b. in kan stellen voor het volume en aan/uit van je tv. Ik neem aan dat je dat nog niet gedaan hebt.
Dan heeft wéér een nieuwe toesturen ook geen zin, daarbij zal het dan hetzelfde 'verhaal' zijn. Die staat ook niet ingesteld op jouw merk en type tv. Als ze verzonden worden staan ze nog helemaal niet ingesteld.
Fijn om te lezen, je weet ons te vinden mochten we nog iets voor je kunnen doen. 🙂
Hoi, ook ik heb hetzelfde probleem als hiervoor geschetst. De AB werkt niet volledig met mijn HKC tv. Aan/uit is niet mogelijk, net als volume.
Ik heb de handmatige optie al geprobeerd, maar ook dat gaf geen oplossing.
Kan de HKC in de lijst worden gezet?
Hoi!! Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb een Sony tv met modelnummer KD- 65XF9005
een volledige witte afstandsbediening D3. Maar hij vindt geen code voor dit modelnummer. Wat nu?
Code 12 voor Sony of snel code 20 ikzelf heb ook een Sony bravia 4k tv
De oplossing vind je mogelijk in stap 2 van de instructie :
Stap 2.
Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.
De oplossing vind je mogelijk in stap 2 van de instructie :
Stap 2.
Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.
Voor mij geen oplossing omdat er geen snelcode is voor mijn tv.
Hoi
Hoi
Hallo
Hi John, ik ben bang dat het met dat merk niet zak werken. Dat wordt niet door ons ondersteund helaas. :(
Hi John, ik ben bang dat het met dat merk niet zak werken. Dat wordt niet door ons ondersteund helaas. :(
Voor HKC is dit extra zuur, omdat er ook nog eens een ideële kant aan het merk zit. https://www.hkc-eu.com/nl/service/about/
Hmm, ideëel én Chinees… Waarom strookt dat in mijn optiek niet met elkaar.
En dit.. “ mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt” is gewoon wettelijk geregeld. Dat zij er wat meer aan doen… swah.
Hmm, ideëel én Chinees… Waarom strookt dat in mijn optiek niet met elkaar.
En dit.. “ mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt” is gewoon wettelijk geregeld. Dat zij er wat meer aan doen… swah.
Ga er eens kijken....
Voor HKC is dit extra zuur, omdat er ook nog eens een ideële kant aan het merk zit. https://www.hkc-eu.com/nl/service/about/
Keuzes, keuzes. Wij maken die van ons op basis van de keuzes van de consumenten. En die kiezen nog niet massaal voor HKC.
De allernieuwste afstandsbediening beschikt wél over een code voor HKC. Die nieuwe ab is geheel wit, ook de ring, en heeft geen logo.
Ik denk dat
Nah, wat slecht van mij. Ik zie het inderdaad ook. Zeker wil ik je eentje sturen
Dankjewel
Het zou inderdaad fijn/leuk/handig zijn om met 1 afstandsbediening te kunnen werken :)
Natuurlijk heb ik mijn profiel (verder) ingevuld. Alvast bedankt!
Fijn. Ik heb eentje voor je besteld, ik verwacht dat het maandag of dinsdag wordt bezorgd.
Oh ja. Hier vast de instelprocedure (hoef je 'm niet op te zoeken). (bron: deze pdf)
Druk de source en OK knop samen in (ca. 5 sec.) totdat het rode ledje brandt.
Toets de code voor HKC (551) in.
Ledje knippert 2 X.
Nu zou het volume e.d. op de tv ingesteld moeten kunnen worden.
(dit is de enige code voor dat merk, maar er zijn dan ook nauwelijks modellen)
Fijn. Ik heb eentje voor je besteld, ik verwacht dat het maandag of dinsdag wordt bezorgd.
Dank, dank, dank. Fijn weekend!
Oh ja. Hier vast de instelprocedure (hoef je 'm niet op te zoeken). (bron: deze pdf)
Druk de source en OK knop samen in (ca. 5 sec.) totdat het rode ledje brandt.
Toets de code voor HKC (551) in.
Ledje knippert 2 X.
Nu zou het volume e.d. op de tv ingesteld moeten kunnen worden.
(dit is de enige code voor dat merk, maar er zijn dan ook nauwelijks modellen)
Hartstikke bedankt, ik heb alles ff opgeslagen in afwachting van de nieuwe afstandsbediening. Fijn weekend!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.