Skip to main content

Goedemorgen ik ben in het bezit van een philips televisie met een KPN kastje. Daarbij van KPN een witte afstandsbediening. Nu werkt zenderzieken wel maar het regelen van het volume niet. Wat kan ik doen om dit weer goed te krijgen. Batterijen doen het. Als ik naar instellingen ga verschijnt er niet afstandsbediening instellen?. Graag uw hulp.  Peter.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @aardappelschilmesje 

 

Heb je deze handleiding al eens doorlopen?

Als het niet lukt geef dan aan welke van de afstandsbedieningen in die handleiding je hebt en het type nummer van je TV.


Hoi GeSp bedankt voor je reactie. En ja ik heb die handleiding bekeken maar ik kom daarmee niet verder . Op die foto met al die typen afstandsbedieningen daarvan heb ik de links onder. Tja hoe krijg ik nu weer op deze afstandsbediening mijn volumeregeling weer aan de praat?.


O ja GeSp het gaat om type philips televisie 49PUK7150R …. groetjes Peter.


Hoi @aardappelschilmesje 

Als je hem niet via het menu kan instellen en hij lijkt aan de voorkant op die afstandsbediening maar is verder helemaal wit (dus ook de achterkant) dan denk ik dat je de 3de hebt, dus rechtsboven.

Als je in het batterijvak kijkt zie je dan C3 of D3 staan?

Als je een D3 type hebt zou het code 401 moeten zijn en anders bij een type C3 is het 1 van de volgende codes: 441, 424, 525, 394 of 446

 

Je zou hem dan als volgt moeten kunnen instellen:

 

 

Anders zou je type 1 moeten hebben met de zwarte achterkant maar die ziet er anders uit aan de voorkant en die moet je ook op een andere manier instellen.


Goedemorgen GeSp bedankt voor je geduld en uitleg en het is weer helemaal goed gekomen...top.

Fijn weekend Peter.