Skip to main content

ik heb de zelfde tv en helaas dit werkt niet stap 3 doet hij niet heb hem wel 2 minuten op tv gericht tv gaat niet uit.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hoi @steefdusty, ik begrijp dat het nog niet lukt met het instellen van de afstandsbediening, ik help je graag op weg.

Heb je deze stappen die Susan beschreven heeft doorlopen? Anders raad ik je aan om de instructies op onze website om de afstandsbediening in te stellen te proberen, het kan soms even zoeken zijn naar een code die werkt. Laat je weten of het is gelukt?


de stappen werken hier niet op het type tv staat ook niet in de lijst helaas is niet anders.


@steefdusty Ik heb ook nog even gezocht en zie wat je bedoelt, er is op dit moment geen code bekend voor Xyno. Voor nu is de enige optie om het met snelcode 20 te proberen. Je kunt altijd later nog eens opnieuw zoeken, we doen ons best om voor zo veel mogelijk merken en typen televisies codes te verzamelen. Misschien dat het op een later moment wel lukt. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.


code 20 werkt hier niet  op heb ik al geprobeerd.


@steefdusty Soms kan de algemene code 20 een uitkomst zijn, jammer dat het voor jouw televisie niet werkt. Dan raad ik je aan om later nog eens opnieuw naar codes te zoeken, en hoop ik dat je je er in de tussentijd zo ook mee kunt redden. Laat het gerust op het forum weten als we je ergens mee kunnen helpen.