Skip to main content

Goedeavond,

 

Ik was ooit telfort klant, maar mijn abbonement is overgezet naar kpn.

Mijn afstandsbediening is kapot dus nu heb ik een nieuwe aangevraagd bij kpn. Alleen doet deze het niet op mijn tv-ontvanger. 

 

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Alicia 

Hi Alicia, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Welke afstandsbediening heb je gekregen? Zwarte achterkant en de cijfertoetsen bovenaan? Welke ontvanger heb je precies? (Modelnummer)

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Goedemorgen,

 

Ik heb de witte afstandsbediening gekregen zonder zwarte onderkant. Het model van mijn ontvanger is: Arris Ma1848pne278.

Wat mocht ik nog aanvullen aan mijn profiel?


Goedemorgen,

 

Ik heb de witte afstandsbediening gekregen zonder zwarte onderkant. Het model van mijn ontvanger is: Arris Ma1848pne278.

Wat mocht ik nog aanvullen aan mijn profiel?

Je postcode en huisnummer is voldoende. :relaxed:


Heb het aangepast


Er is een nieuwe onderweg. :relaxed:


Het model van mijn ontvanger is: Arris Ma1848pne278.

Dit model bestaat zelfs bij Google niet. Aangezien je van Telfort komt denk ik maar zo Arris vip2952 (of 2952 V2).


Er is een nieuwe onderweg. :relaxed:

Dankje!


Goedeavond,

 

Ik heb de afstandsbediening ontvangen.

Alleen dit is dezelfde als ik de eerste keer heb ontvangen.

Het gaat om ontvanger:

Arris vip2952 V2

Denk dat ik het verkeerde nummer heb doorgegeven.

 

 


Welke heb je dan ontvangen? Ik mag toch aannemen deze, met witte onderkant en witte ring.

 


Welke heb je dan ontvangen? Ik mag toch aannemen deze, met witte onderkant en witte ring.

 

Ja klopt!


Dat zou wel moeten werken. Ik zie dat je 2 ontvangers hebt, werkt de andere afstandsbediening wel? En werkt de nieuwe die je hebt gekregen ook op de andere ontvanger? 


Dat is de juiste afstandsbediening voor de Arris vip2952 V2. De enige ook. En deze afst.bed. is ook voor de vip2952 en de hmb2260.

Wat werkt er niet?


Dat is de juiste afstandsbediening voor de Arris vip2952 V2. De enige ook. En deze afst.bed. is ook voor de vip2952 en de hmb2260.

Wat werkt er niet?

De tv gaat alleen uit en aan met deze afstandsbediening. Ik doe misschien iets fout. Ik ga het nog een keer proberen. 


Het is gelukt. Super bedankt allebei!


Graag gedaan, wat was uiteindelijk de oorzaak en oplossing?


Had het niet goed ingesteld. Dit opnieuw gedaan en het probleem was verholpen.


Het is gelukt. Super bedankt allebei!

Graag gedaan, wat was uiteindelijk de oorzaak en oplossing?

Had het niet goed ingesteld. Dit opnieuw gedaan en het probleem was verholpen.

 

Top, dankjewel voor deze afmelding.