Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening kanalen

  • March 27, 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Mijn tv staat aan met het blauwe menu scherm ik kan niets meer niet naar een ander kanaal  kan ik ergens tijdelijk een app gebruiken om te zappen  heb wel een App van KPN zap maar die werkt niet

 

 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Cobra231271 

Mij is daarvoor geen app bekend.

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 27, 2020

Hallo @Cobra231271 

Mij is daarvoor geen app bekend.

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 27, 2020

Nieuwe is onderweg maar waarschijnlijk pas maandag hier of moet naar Groningen rijden daar zijn ze morgen nopen  is maar 300km rijden


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 30, 2020

Hi @Cobra231271, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je inmiddels een nieuwe afstandsbediening hebt aangevraagd. Laat je even weten of dat de oplossing is voor jou? Zo niet, dan kijk ik graag even verder met je!


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 31, 2020

Em @Cobra231271 

Werkt de nieuwe afstandsbediening wel naar behoren?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 3, 2020

@Cobra231271, ik ben ook benieuwd of de nieuwe afstandsbediening de oplossing is gebleken!