Skip to main content
Vraag

Afstandsbediening kapot

  • April 10, 2019
  • 0 reacties
  • 25 keer bekeken

Paalderink
Nieuwkomer
de witte afstandsbediening doet het niet meer naar behoren soms helemaal niet soms harder indrukken of alleen geluid , zou graag een nieuwe willen want dit is erg irritant gr patrick
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.