Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening kapot

  • January 23, 2020
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

goede dagĀ 

ik heb 2 interactive kastje en beide afstandsbedieningen doen het niet meer naar behoren.

had al andere batterijen geplaats maar blijven niet goed functioneren.

ook 1 kasteje dat ik boven heb staaan moet ik regelmatig resettten om de programma`s die ik beneden opgenomen heb boven terug te kijken ,best irritant kan ik u zeggen.

kunt u mij verder helpen

Beste antwoord door Paul van KPN

Welkom hier @Koekenbennie. Vervelend dat de AB's defect lijken te zijn. Je kan een nieuwe bestellen via de servicetool.

Ik weet niet precies hoe je 'm reset, maar het probleem dat omschrijft herken ik. Een echte reset is niet nodig de opnames te synchroniseren, maar een herstart zou voldoende moeten zijn. Ervaar je dit vaak? Uiteindelijk zouden de tv-ontvangers ook automatisch wel moeten synchroniseren namelijk.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2020

Welkom hier @Koekenbennie. Vervelend dat de AB's defect lijken te zijn. Je kan een nieuwe bestellen via de servicetool.

Ik weet niet precies hoe je 'm reset, maar het probleem dat omschrijft herken ik. Een echte reset is niet nodig de opnames te synchroniseren, maar een herstart zou voldoende moeten zijn. Ervaar je dit vaak? Uiteindelijk zouden de tv-ontvangers ook automatisch wel moeten synchroniseren namelijk.Ā