Skip to main content
Vraag

Afstandsbediening kapot

  • January 8, 2021
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Mijn afstandsbediening is kapot, maar wanneer ik een nieuwe aan wil vragen via de website krijg ik constant een foutmelding. Hoe kan ik zsm toch een nieuwe ontvangen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 8, 2021

Hi @TV123. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? En zou je nog even kunnen laten weten welk type TV-ontvanger je hebt? Dan stuur ik je een nieuwe.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2021

Yes, ik heb de gegevens aangevuld. Waar kan ik vinden welke type tv-ontvanger ik heb? Ik zie alleen bij mijn gegevens “4K TV ontvanger” staan.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 8, 2021

Ik heb het met de gegevens in je profiel kunnen achterhalen! :relaxed: De afstandsbediening is onderweg en zal gewoon via de brievenpost door de brievenbus worden gedaan.