Skip to main content

Afstandsbediening bediening is kapot. Heb ik recht op een nieuwe? Factuur email moet gewijzigd worden ******** naar *********m. al gebeld maar 1 euro per minuut en naar 15 min nog niet geholpen. Kan ik niet betalen. Oude mail adres krijg ik niet gewijzigd en moet wel i.v.m. echtscheiding. Graag veranderen?

Gr Wilco Bos 

*******

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Sanne#2006 , wil je al jouw persoonlijke gegevens nog even snel weghalen. Dit is een openbaar forum, iedereen kan dit zien. Klik op de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan 'bewerk'.

Je kan KPN helemaal gratis bellen op 0800 0402. Jij bent waarschijnlijk via Google bij een dure nummerinformatiedienst terecht gekomen. Daar heeft KPN niets mee te maken.

Tot slot: Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen voor jouw KPN-ontvanger via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes!


Hoi, Sanne.

Het hoofd e-mailadres kan niet gewijzigd worden. Daaronder kun je wel aliassen maken.

Maar handiger in jouw situatie is dan misschien een nieuwe e-mailbox te maken. En de hoofd e-mailbox dan niet meer te gebruiken (wachtwoord enzo uit je mailprogramma halen).

Je kunt tot 5 e-mailboxen hebben. Elke box kan ook nog tot 10 aliassen bevatten.

log in op email.kpn.com met je kpn id om een nieuwe box te maken. (daar kan je ook aliassen maken).

p.s. mijn hoofdadres was me ook te persoonlijk (volledige achternaam) en gebruik onder die box dus al sinds 1999 een alias. Dat kan ook.