Skip to main content

onze afstandsbediening werkt niet meer goed van de VIP5202.Een aantal knoppen werken niet meer. Als ik via de site wil bestellen en inlog met kpn id, dan krijg ik een melding dat er iets fout is gegaan. Als ik met 0800-0402 bel krijg ik een sms naar de webpagina waar ik een foutmelding krijg als ik inlog, dus kom in een visuele cirkel terecht. Kortom, hoe kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen KPN?

Hallo @boukjeb ,

Hieronder staat in de dikgedrukte letters wat je kunt doen bij een foutmelding: 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


ik gebruik chrome en heb ook de nieuwste versie van Edge en safari geprobeerd, maar krijg de melding: Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens. op de pagina https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm?. Als ik naar mijn kpn ga en op producten klik, dan zie ik geen producten staan (ook in de verschillende browers geprobeerd)


OK,

Dan kun in Mijn KPN eerst jouw product toevoegen.  

Klok op producten en dan op product toevoegen. 

Zo gauw dat product er dan staat, kun je de afstandsbediening aanvragen. 

 

Lukt het niet? 

Dan heb je met de chat een alternatief om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen.

 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Admin: Voor meer informatie over een kapotte afstandsbediening kan je terecht in dit topic.


dat kan ik niet, zie de knop niet, zie screenshot.

 

 


Heb je het geprobeerd in de internetversie van Mijn KPN?

Je moet daarvoor inloggen met jouw KPN ID.

 

Lukt het niet? 

Dan heb je met de chat een alternatief om een nieuw afstandsbediening an te vragen.

 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)