Skip to main content

BESTE, 

 

MIJN AFSTANDSBEDIENING IS KAPOT EN IK WIL EEN NIEUWE BESTELLEN MAAR DE KPN-WEBSITE-PAGINA OM EEN NIEUWE TE BESTELLEN DOET HET NIET. HOE KAN IK EEN NIEUWE AFSTANDSBEDIENING ONTVANGEN? 

 

EN NU BEGINT EEN OF ANDERE MUTS OOK NOG TE ZEUREN OVER DE HOOFDLETTERS DIE IK GEBRUIK. MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!

*admin: titel aangepast

 

 

Hallo @J. Blom  Bang dat je niet opvalt? (Hoofdletters is schreeuwen) 

Lees even Hier daar staan tips maar ook een telefoonnummer om er een te bestellen.

Groetjes en fijn weekend


Hallo @J. Blom , op je toetsenbord is de CapsLk]-toets blijven hangen.:thinking:

 


BESTE, 

 

MIJN AFSTANDSBEDIENING IS KAPOT EN IK WIL EEN NIEUWE BESTELLEN MAAR DE KPN-WEBSITE-PAGINA OM EEN NIEUWE TE BESTELLEN DOET HET NIET. HOE KAN IK EEN NIEUWE AFSTANDSBEDIENING ONTVANGEN? 

 

EN NU BEGINT EEN OF ANDERE MUTS OOK NOG TE ZEUREN OVER DE HOOFDLETTERS DIE IK GEBRUIK. MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!

 

 

Jouw dag kan niet meer stuk dat is dan heel fijn voor je , en leuk om te lezen als mensen gelukkig zijn.  Hopelijk had je iets aan mijn tip. Hopla snel bellen helpt.
Groetjes en super fijn weekend. Neem een dagje sauna soms helpt dat tegen je frustratie.

 

 


Hallo @J. Blom ,

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

Als het echt niet lukt? Bel dan met 0800-0402.


JIJ WAS ER VROEG BIJ DIT JAAR, @J. Blom 

MEESTAL WORDT HET ALS IRRITANT ERVAREN, MAAR ER ZIJN UITZONDERINGEN22 OKTOEBR → HAPPY CAPSLOCK DAY :tada:


Reageer