Skip to main content

Ik ben opzoek naar een nieuwe afstandsbediening. Want de gene die ik heb reageert/doet raar ook met nieuwe batterijen in de afstandsbediening. Waar kan ik z’n afstandsbediening krijgen?


Ook lopen de kastje soms wel eens vast. Dan moet ik steeds de stroom er af halen om t goed te krijgen. Wat kan ik hier aan gaan doen? 
 

Gr Wilco 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Hallo @Wilco85 welk merk en type tv-decoders heb je van KPN in bruikleen?

Als het een 5202 is, kun je de AB daarvoor alléén telefonisch via 0800 0402 bestellen.

Gaar het om een AB van een ander model, kun je deze via MijnKPN bestellen.

Je zou de tv-decoder binnen het menu eens een ‘frisse start’ kunnen geven, voor een goede werking.

Succes.

 


Ik ben opzoek naar een nieuwe afstandsbediening. Want de gene die ik heb reageert/doet raar ook met nieuwe batterijen in de afstandsbediening. Waar kan ik z’n afstandsbediening krijgen?


Ook lopen de kastje soms wel eens vast. Dan moet ik steeds de stroom er af halen om t goed te krijgen. Wat kan ik hier aan gaan doen? 
 

Gr Wilco 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12 (KPN router modem)

Ook een DVS of switch (zonder IGMP Snooping) kan dit probleem geven.

 

Voor de KPN tv decoder helpt het inderdaad meestal om voor 2 minuten de spanning (volksmond stroom) eraf te halen.

Ook kan je hem compleet opnieuw laten opstarten (terugzetten fabrieksinstellingen). Zie hier.

 

AB inderdaad voor de 5202 gratis bellen naar 0800-0402

Op zaterdag tot 17.00 uur en op maandag (nu dinsdag) vanaf 08.00 uur.

Of via hier.

 

 

P.S.

Zoals je al gemerkt hebt, helpen klanten elkaar op een forum.

Wij kunnen niets toezenden of zo.😉


Als de afstandsbediening niet werkt? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op! Deze online tool werkt niet als je een VIP5202 tv-ontvanger hebt. Neem in dat geval contact op met de klantenservice. Je kunt bellen naar 0800 0402 (gratis). 

Alles over een nieuwe afstandsbediening lees je ook op onze Kennisbank: Ik heb een nieuwe afstandsbediening nodig


Jammer dat @Wilco85 geen reactie meer geeft. 😣


Joop2011 natuurlijk geef ik reactie. Bedankt voor jullie hulp. Afstandsbediening is inmiddels binnen. Alleen het internet WiFi  is niets zo best. Bekabeld internet naar de tv is wat minder. Vooral als we YouTube kijken. Maar daar ga ik voor na de kerst voor bellen met kpn. Voor heen hadden we Telfort. Toen liep alles beter dan nu. Maar dat kan misschien aan t apparatuur liggen. 


@Wilco85 

Hartelijk dank voor je reactie. 😉👍

 

Wat bedoel je met “bekabeld naar tv”?

Bedoel je hier de TV of de KPN tv decoder mee?

 

Welke KPN tv decoder heb je?

De 4K decoder Arris 5202 is beter en sneller. Deze heeft meer geheugen.

Zelf heb ik deze, helaas, niet. 

 

Vaste goede UTP (CAT5E) kabels naar de KPN tv decoder is altijd beter.

YouTube, streamingdiensten kan je het beste via de Smart tv kijken.

En de smart tv mag zowel via Wifi of vaste UTP kabel.

Naar de KPN tv decoder is bekabeld beter, omdat de KPN tv decoder met IPTV werkt.

YouTube, etc. is altijd via internet. 😉

 


Wij hebben een cat 5 of 7 liggen van de modem naar de decoder en tv. Wij hebben dit kastje nu zeven jaar van Telfort. Misschien moet deze wel eens vervangen.  Kpn. 


Wij hebben een cat 5 of 7 liggen van de modem naar de decoder en tv. Wij hebben dit kastje nu zeven jaar van Telfort. Misschien moet deze wel eens vervangen.  Kpn. 

 

@Wilco85 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Dus “KPN"??

 

Welke KPN tv decoder heb je??

 

CAT7 kabel adviseer ik om te vervangen door CAT5E of CAT6

Naar de KPN tv decoder CAT5E ruim voldoende.

 

7 jaar is op zich niet echt oud.

Ik denk dat dit de Arcadian HMB2260 is

Is wel een oudje, maar werkt nog goed.

 

Je WiFI is niet goed scheef je ook.

Welke Experiabox (KPN router modem) heb je?