Skip to main content

Beste …,

 

Recent is mijn abonnement overgezet van Telfort naar KPN. Nu is mijn product nog niet gekoppeld aan mijn KPN account maar wil ik wel een nieuwe afstandsbediening ontvangen aangezien mijn oude defect is. (Nee nieuwe batterijen werken niet)

 

Vorige week contact gehad met het callcenter: “Meneer, na het weekend moet het lukken om de aanvraag te doen.” Inmiddels is het dinsdag en lukt het nog niet.

 

Ik zou graag zien dat dit opgelost wordt.

 

Met vriendelijke groet.

Beste @Rarkes, welkom en excuses voor de late reactie! Je hebt contact gehad met mijn collega en die heeft niet even een nieuwe afstandsbediening besteld, nu deze je toch aan de lijn had? Of lukte dat ook niet? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wat is de melding die je krijgt als je je KPN ID wilt koppelen?


Beste Marcia,

 

Geen probleem.

 

Er is geen afstandsbediening besteld omdat ik in de overgangsfase van Telfort naar KPN zou zitten en dit dus nog niet kon. Nou zou dit afgelopen week uiterlijk afgerond moeten zijn maar dit is nog niet het geval. Ik kan mijn product niet koppelen omdat het systeem mijn laatste 3 cijfers van het rekeningnummer niet herkent. Hierdoor krijg ik een melding dat er een probleem is opgetreden bij de aanvraag van een afstandsbediening.

 

Ik heb mijn gegevens inmiddels geupdate, maar heb geen klantnummer voor KPN Thuis kunnen vinden aangezien ik blijkbaar nog in de overgangsfase zit. Erg vervelend aangezien ik vanuit Telfort wordt doorverwezen naar KPN. 


Ah, op die manier! Ik heb even een collega van Telfort aan haar virtuele mouw getrokken. Binnen twee werkdagen ontvang je een nieuwe afstandsbediening!