Skip to main content

Ik probeer de afstandsbediening te koppelen aan de tv van het merk denver, heb alle 6 de codes geprobeerd en bij 1 code reageert hij. Alleen als ik de uitzet knop probeer dan gaat het geluid harder en de volumeknop werkt niet. Is dit nog op te lossen of kan ik deze miskoop maar gelijk bij het grofvuil zetten en een goede tv kopen? 

Beste @Amanda2891, welkom! Wat vervelend dit 😞. Welke tv-ontvanger heb jij? En welke van deze zes afstandsbedieningen? Heb je al geprobeerd om het eens opnieuw te koppelen? 


Hoi, ik heb de arris vip5202 en de eerste afstandsbediening 


Wil je dan nog eens proberen om de afstandsbediening te resetten en daarna evt. opnieuw handmatig te koppelen?

 

â– Druk en houdt de rode en blauwe knop vast voor 3 seconden.

â– Het LED-lampje (naast de 'TV' knop) brandt nu rood.

â– De rode en groene lampjes knipperen nu 2 keer. De afstandsbediening is nu gereset.

â– De afstandsbediening probeert zich nu opnieuw te koppelen.

â– Probeer een paar keer van kanaal te wisselen. Ondertussen wordt de verbinding tot stand gebracht


Is het nog gelukt, @Amanda2891?


Hoi, nee niet echt. Moet ik niet ergens tussen de stappen die je opnoemt een code invoeren? 


Je kunt in ieder geval de eerste drie stappen doorlopen voor het resetten en daarna op de manier zoals je gewend bent, de afstandsbediening koppelen!