Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan Aquatek TV lukt niet

• November 7, 2024
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik ben in het bezit van een badkamer TV merk Aquatek type WP-A1908. De Tv stamt uit 2009.

Ik probeer de KPN afstandbediening te koppelen maar geen van de bekende codes werkt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder alle mogelijke code te moeten invoeren? de originele afstandbediening is overigens defect. Kan het toestel alleen op de TV zelf bedienen. 

Beste antwoord door PeterG

Voor dit merk, mij wel bekend, is de kpn afstandsbediening helaas echt niet in te stellen. Om de tv aan en uit te zetten en het volume te regelen zul je de afstandsbediening van de tv zelf moeten gebruiken.

Indien je de TV+ box hebt… het volume daarvan is ook op de box zelf te regelen. Dan hoef je de tv afstandsbediening alleen te gebruiken om het toestel aan en uit te zetten.

😎 Maar aangezien ik op Aquatek bij google PEAQ krijg…. probeer eens de codes voor TCL….. (die werken dan ook weer op PEAQ)

Deze tv's merk Aquatek bestaat al jaren niet meer. Het meest recente wat ik vind is uit voorjaar 2015. Televisie die als ie uit is een spiegel is. Best fraai. De webshop van het merk is ook uit de lucht http://aquatek.tv/shop .

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN community @Harry Versteeg Het merk tv zegt mij zo niks. Nu is er hier binnen de KPN community wel iemand waarvan ik verwacht dat hij je kan verder helpen. @PeterG  zie ik namelijk allerlei voor mij onbekende tv's gekoppeld krijgen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 11, 2024

Voor dit merk, mij wel bekend, is de kpn afstandsbediening helaas echt niet in te stellen. Om de tv aan en uit te zetten en het volume te regelen zul je de afstandsbediening van de tv zelf moeten gebruiken.

Indien je de TV+ box hebt… het volume daarvan is ook op de box zelf te regelen. Dan hoef je de tv afstandsbediening alleen te gebruiken om het toestel aan en uit te zetten.

😎 Maar aangezien ik op Aquatek bij google PEAQ krijg…. probeer eens de codes voor TCL….. (die werken dan ook weer op PEAQ)

Deze tv's merk Aquatek bestaat al jaren niet meer. Het meest recente wat ik vind is uit voorjaar 2015. Televisie die als ie uit is een spiegel is. Best fraai. De webshop van het merk is ook uit de lucht http://aquatek.tv/shop .