Skip to main content

Ik heb een blaupunkt BS40F2012NEB en wil mijn KPN afstandsbediening koppelen aan deze tv.

nu heb ik alle codes geprobeerd en een nieuwe afstandsbediening opgevraagd maar ook deze is niet te koppelen 

hebben jullie tips?

*Admin: afgesplitst

@Hulletje Welkom op het forum. 

Ik begrijp dus dat het koppelen van je afstandsbediening met geen van de volgende codes lukt? 

De codes waar het om gaat: 067, 079, 100, 101, 102, 106, 197, 198, 228, 311, 366.

En deze pagina ken je vast ook al, maar wellicht dat je er toch nog iets aan hebt! https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm


Dank voor je antwoord!

Maar deze opties / codes heb ik allemaal geprobeerd en het is niet gelukt de afstandsbediening te koppelen 

heeft u nog andere tips?


@Hulletje Ikzelf niet direct, maar wellicht dat bijvoorbeeld @PeterG nog een idee heeft in deze situatie? 


Druk eerst source in en direct daarna ook de ok knop en houd ze vervolgens samen ca. 5 sec. ingedrukt…….


Hoi Peter,

 

Dank voor je antwoord.

Maar dat doe ik steeds al om een “code” te proberen: eerst “source” en de “OK” knop samen tot het rode lampje weer brand (ongeveer 4 sec) dan de code invoeren bv: 067 en dan weer op “OK” maar geen reactie dat de tv aan of uit gaat…..

PS. Tv ontvanger staat aan als ik dit probeer

 

heeft u nog andere tips?


geen reactie dat de tv aan of uit gaat…..

Druk je dan wel op de knop die de tv aan of uit moet zetten? Linksboven.

Heb je alle codes geprobeerd?

Heb je de kpn afst.bed. met de Netflix knop?


Nadat ik de code heb ingevoerd; druk ik op de knop links boven van de afstandsbediening (met het tv icoontje)

heb alle codes medere malen geprobeerd met de KPN afstandsbediening met de Netflix knop (deze heb ik 2 weken terug mogen ontvangen van jullie)

Hoor graag of er nog meer tips zijn....


meer tips

Ben ik redelijk doorheen. Behalve: toets de 3 cijfers niet retesnel achter elkaar in.


Code 001 werkt wel. Succes

Â