Skip to main content

Ik heb sinds kort een nieuwe blaupunkt tv, 50 inch, smart tv 4K. Ik probeer al een uur mijn kpn an te koppelen aan deze tv maar het lukt me niet. Ik heb de codes van blaupunkt opgezocht en naar jullie instructies gegaan. Av+ok knop ingedrukt: geen rood lampje. Menuknop ingedrukt: rood lampje knippert tweemaal. Elke keer een code ingedrukt van drie cijfers. Geen resultaat. Het zijn elf afzonderlijke codes. Nu weet ik het niet meer. Wat kan ik doen om de tv te koppelen aan mijn ab van kpn??

Hi Paul, welkom op het forum. 

Als alle codes niet werken is er een kans dat dit simpelweg niet werkend te krijgen is. Dit is een merk dat niet extreem bekend is bij het grote publiek waarbij er bepaalde modellen buiten de boot kunnen vallen. Ik wil echter wel met je meekijken of ik misschien codes kan vinden die jij over het hoofd hebt gezien. Mag ik het volledige modelnummer van je televisie? En welke type ontvanger heb je? Eentje met een witte afstandsbediening met een zwarte achterkant?

Ik hoor graag van je. 


Dank voor jullie reactie! Ik heb kpn gebeld en die hebben de code gevonden voor blaupunkt, zodat ik nu met mijn kpn ab de tv kan bedienen! 
thanks anyway.

mvg

paul


Top om te lezen. Graag gedaan uiteraard en fijn dat de is gelukt. :) 


Zou fijn zijn als je de code dan vermeld. Zelfde probleem nl

 


@Paul cg, weet je nog welke code het uiteindelijk is geworden? 


Ik heb inmiddels een nieuwe afstandbediening ontvangen van de KPN. Alle code’s nu geprobeerd, maar geen succes.

Zijn er nog opties?

Â