Skip to main content

Hoe koppel ik de astandsbediening van mijn JTC tv?

Welkom op het forum @AxelP. Op onze website hebben we een pagina die je stap voor stap helpt met het instellen van de afstandsbediening. Daarbij kan je het type afstandsbediening dat je van ons hebt kiezen en daarna de stappen volgen. 


Op de site staat JTC niet bij. Is er nog een mogelikheid?


Alle opties worden op die pagina genoemd. Ik weet niet welk model afstandsbediening je van ons hebt, bij sommige modellen (zoals de derde op de website die ik noemde) is ook een algemene code beschikbaar die alle mogelijkheden langsgaat.

Als het een andere afstandsbediening is, of als het daarmee ook niet lukt, zal die afstandsbediening niet op de tv zelf kunnen worden afgesteld. Je kunt de tv-ontvanger (de menu's, de zenders etc) dan met onze afstandsbediening doen, het volume en het aan/uitzetten van de tv zelf gaat dan met de JTC afstandsbediening.


Dat merk (JTC) wordt niet ondersteund door de afstandsbediening van KPN (T4H en D3).

Zie ook andere topics.

Erg klein onbekend. Bij Bol, Mediamarkt en Coolblue niet verkocht. Ik ben dit merk nog niet tegen gekomen. Ken het alleen van de topics hier.