Skip to main content

Ik heb een JVC LT-28FD100 gekocht, en heb al veel code's geprobeerd om de tv te koppelen. Maar het mag me helaas niet lukken, iemand misschien een idee hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen. Ik heb afstand bediening D3

Ik blijf het toch wel heel apart vinden dat de kpn ab (ongeacht type) niet op een JVC in te stellen is. Toch een gangbaar merk.
Het kan zijn dat zij, net als Loewe, op andere IR frequenties over gestapt zijn. De nieuwe Loewe Bild i en c '’willen’’ ook niet met de kpn ab.

Overigens kan je m.b.t. de televisie alleen aan/uit, volume/mute en, vaak maar niet altijd, bronkeuze gebruiken. Meer functies van de televisie ondersteunt ie niet.

De tv heeft een eigen ab, dus is gelukkig altijd ook van af de bank aan/uit te zetten…. :wink: . Je zet 'm aan, stelt (evt.) het geluid in en vervolgens heb je alleen de kpn box nodig.

De Comfort+ kan bestelt worden. Hij kan binnen 14 dagen retour, dus als het daar ook niet mee lukt krijg je je geld terug als je 'm retourneert.

Bestellen Comfort+
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/233229/comfort-afstandsbediening-voor-interactieve-tv/

Evt. retour (instructies)
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/pages/klantenservice/

Misschien kan een moderator wel een comfort+ AB voor jullie bestellen Jan1611 en Theo van Dijk.

PeterG: Kan jij de moderators inlichten?Ik heb daar de rechten niet voor.

Dat lijkt me niet nodig. Er is op dit topic al @Jeroen_dB actief.


Het is mij gelukt met code 329, ik kan het nu dus af met 1 afstand bediening. Iedereen bedankt voor zijn reacties en hulp.

Groet, Theo


Het is mij gelukt met code 329, ik kan het nu dus af met 1 afstand bediening. Iedereen bedankt voor zijn reacties en hulp.

Groet, Theo

En dat terwijl die niet in de PDF voorkomt!

Zelf ben ik ook erachter gekomen dat 691 werkt op oude philips beeldbuis tv´s.

@Jeroen_dB :Kan je misschien zorgen dat code 329 bij de PDF toegevoegd word?Daar zullen vast veel mensen wat aan hebben!!


 

@Jeroen_dB :Kan je misschien zorgen dat code 329 bij de PDF toegevoegd word?Daar zullen vast veel mensen wat aan hebben!!

 

@Jeroen_dB :We hebben je nodig!


Ik ga het doorgeven aan de beheerders van het PDF document. 


Ik ga het doorgeven aan de beheerders van het PDF document. 

Top!


Dit komt trouwens overeen met code 675 op de standaard afstandsbediening versie D3. Ook daarmee werkt aan/uit en mute. 

Jeroen-DB neem deze code dan ook direct mee. Dit is de code die op de ‘normale’ afstandsbediening zorgt voor aan/uit en mute functionaliteit. 


Ik heb er toch maar een universele afstandsbediening bij gekocht van OneForAll. Voor 24 euro ben je van de ergernissen af. (URC 7125) Ook hier zit trouwens geen JVC code bij die direct werkt. Je moet de knoppen die je wil gebruiken dus individueel programmeren. Gelukkig is dat bij OneForAll een vrij eenvoudige procedure.Â