Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan jvc televisie

• June 25, 2021
  • 20 reacties
  • 1782 keer bekeken

Gister een jvc televisie gekocht type LT-32FD300, nu wil ik deze koppelen met mijn afstandsbediening echter lukt dit niet. 
Heb de witte afstandsbediening D3.

alle codes die worden gegeven op dit forum inmiddels geprobeerd echter zonder resultaat, wie heeft voor mij de juiste code?

alvast bedankt voor de reacties.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Zomertaling

Hallo M.C Visser,

via de link welke je gestuurd had krijg ik een foutmelding als ik een nieuwe wil bestellen. Vervolgens zelf ingelogd bij KPN en geprobeerd om een nieuwe aan te vragen, ook hier een foutmelding. Vervolgens een mail gestuurd naar de helpdesk en deze pakken het verder op, afstandbediening zou opgestuurd worden, we wachten het nog even af.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

@Zomertaling  Een van deze ?

JVC 005 045 188 194 309 310 328 402 547

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 25, 2021

Hans,

helaas, niet gelukt. 

bedankt voor je reactie. 

• Helper
  • June 25, 2021

deze dan 367

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 25, 2021

Bertus,

deze helaas ook niet. 

bedankt voor je reactie. 

• June 25, 2021

Probeer dit eens:Druk op menu tot het lampje twee keer knippert  en toets 20 in en richt de afstandsbediening op je televisie. Druk op de knop ‘tv’ (linksboven) en houd deze ingedrukt TOTDAT de televisie uit springt (dit kan tussen de 5 en 40 seconden duren). Laat zodra de tv uit springt de knop DIRECT los! Dit omdat het juiste signaal dan gekoppeld wordt aan de afstandsbediening. Zodra je de tv knop loslaat knippert het rode lampje op de afstandsbediening twee keer.

• June 25, 2021

Anders 186-193-191-189-188-190-195-192-463-194-646-638-177-9192-9128-817-446-424-199-187-140

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 25, 2021

Helaas beide opties geen resultaat. 

bedankt voor je reactie. 

@Zomertaling Die benaming D3 zegt mij niets, is ie aan beide zijden wit of alleen de voorkant wit, achterkant zwart ? Afstandsbediening afstemmen of koppelen: volg de stappen | KPN

• June 25, 2021

Hoi @HansaanZet ,

De D3 is de geheel witte met de cijfers  onder.

• June 25, 2021

Hoi @Zomertaling ,

Vermoedelijk is jouw televisie te nieuw voor de d3 afstandsbediening via deze link kan je het nieuwste model afstandsbediening bestellen: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot.htm

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 25, 2021

Ik ben er ook bang voor…

bedankt voor alle reacties en we gaan maar met

2 afstandsbedieningen aan de slag. 

groet en goed weekend. 

• June 25, 2021

Als de nieuwste afstandsbediening goed werkt heb je geen twee afstandsbedieningen nodig .ik zou gewoon proberen nieuwste afstandsbediening aan te vragen via mijn link dit kost je niks en de oude mag je houden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 25, 2021

O oké, dan vragen we die aan. Als het gratis is kunnen we het altijd proberen. 

bedankt hoor!!

• June 25, 2021

Graag gedaan! Gebruik bij voorkeur niet de meegeleverde batterijen maar andere alkaline batterijen ,De meegeleverde batterijen gaan korter mee en gaan sneller lekken!

• June 26, 2021

Laat ook nog even weten of dat wel lukt!

• July 1, 2021

Hallo @Zomertaling ,

Is de afstandsbediening inmiddels aangekomen en is het gelukt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 1, 2021

Hallo M.C Visser,

via de link welke je gestuurd had krijg ik een foutmelding als ik een nieuwe wil bestellen. Vervolgens zelf ingelogd bij KPN en geprobeerd om een nieuwe aan te vragen, ook hier een foutmelding. Vervolgens een mail gestuurd naar de helpdesk en deze pakken het verder op, afstandbediening zou opgestuurd worden, we wachten het nog even af.

• July 1, 2021

Oke

• Nieuwkomer
  • July 24, 2021

Precies dezelfde JVC televisie gekocht, van KPN de nieuwste afstandsbediening ontvangen, werkt helaas niet op een van de codes.

• November 21, 2021

Precies dezelfde JVC televisie gekocht, van KPN de nieuwste afstandsbediening ontvangen, werkt helaas niet op een van de codes.

oh joris,Ik lees je vraag nu pas.Is het inmiddels gelukt? @JorisD