Skip to main content

Gister een jvc televisie gekocht type LT-32FD300, nu wil ik deze koppelen met mijn afstandsbediening echter lukt dit niet. 
Heb de witte afstandsbediening D3.

alle codes die worden gegeven op dit forum inmiddels geprobeerd echter zonder resultaat, wie heeft voor mij de juiste code?

alvast bedankt voor de reacties.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

@Zomertaling  Een van deze ?

JVC 005 045 188 194 309 310 328 402 547

 


Hans,

helaas, niet gelukt. 
 

bedankt voor je reactie. 


deze dan 367


Bertus,

deze helaas ook niet. 
 

bedankt voor je reactie. 


Probeer dit eens:Druk op menu tot het lampje twee keer knippert  en toets 20 in en richt de afstandsbediening op je televisie. Druk op de knop ‘tv’ (linksboven) en houd deze ingedrukt TOTDAT de televisie uit springt (dit kan tussen de 5 en 40 seconden duren). Laat zodra de tv uit springt de knop DIRECT los! Dit omdat het juiste signaal dan gekoppeld wordt aan de afstandsbediening. Zodra je de tv knop loslaat knippert het rode lampje op de afstandsbediening twee keer.


Anders 186-193-191-189-188-190-195-192-463-194-646-638-177-9192-9128-817-446-424-199-187-140


Helaas beide opties geen resultaat. 
 

bedankt voor je reactie. 


@Zomertaling Die benaming D3 zegt mij niets, is ie aan beide zijden wit of alleen de voorkant wit, achterkant zwart ? Afstandsbediening afstemmen of koppelen: volg de stappen | KPN


Hoi @HansaanZet ,

De D3 is de geheel witte met de cijfers  onder.


Hoi @Zomertaling ,

Vermoedelijk is jouw televisie te nieuw voor de d3 afstandsbediening via deze link kan je het nieuwste model afstandsbediening bestellen: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot.htm


Ik ben er ook bang voor…

bedankt voor alle reacties en we gaan maar met

2 afstandsbedieningen aan de slag. 
 

groet en goed weekend. 


Als de nieuwste afstandsbediening goed werkt heb je geen twee afstandsbedieningen nodig .ik zou gewoon proberen nieuwste afstandsbediening aan te vragen via mijn link dit kost je niks en de oude mag je houden.

 


O oké, dan vragen we die aan. Als het gratis is kunnen we het altijd proberen. 
 

bedankt hoor!!


Graag gedaan! Gebruik bij voorkeur niet de meegeleverde batterijen maar andere alkaline batterijen ,De meegeleverde batterijen gaan korter mee en gaan sneller lekken!

 


Laat ook nog even weten of dat wel lukt!


Hallo @Zomertaling ,

Is de afstandsbediening inmiddels aangekomen en is het gelukt?


Hallo M.C Visser,

 

via de link welke je gestuurd had krijg ik een foutmelding als ik een nieuwe wil bestellen. Vervolgens zelf ingelogd bij KPN en geprobeerd om een nieuwe aan te vragen, ook hier een foutmelding. Vervolgens een mail gestuurd naar de helpdesk en deze pakken het verder op, afstandbediening zou opgestuurd worden, we wachten het nog even af.


Oke


Precies dezelfde JVC televisie gekocht, van KPN de nieuwste afstandsbediening ontvangen, werkt helaas niet op een van de codes.


Precies dezelfde JVC televisie gekocht, van KPN de nieuwste afstandsbediening ontvangen, werkt helaas niet op een van de codes.

oh joris,Ik lees je vraag nu pas.Is het inmiddels gelukt? @JorisD